חוששת שקר לילד? טיפים להלבשה חמה בחורף

זה קרה כאשר חמותי הגיע לביקור ופשוט נחרדה מכמות השכבות שהעמסתי על התינוק, לאחר מכן אמא שלי נחרדה לא פחות מכך שאני לא מספיק מלבישה * מה עושים? איך מלבישים בחורף? מדריך מקוצר

שרה פכטר | כיכר השבת |
הכל התחיל כשהסבתא הגיעה לבקר. "אלוקים ישמור!" תראי איך חם לקטן שלך", החמות רצה לכיוון בן החצי שנה והורידה לו את הסוודר הקטן והחמוד שהלבשתי לו, ומיד לאחר מכן את החולצה. "מספיק יקירתי שהוא עם גופיה חמה וארוכה, אוי מסכן קטן שלי, מה אמא שלך חושבת שאנחנו גרים בסיביר".

רצה הגורל, או מרפי. ועשר דקות לאחר שהיא עזבה תוך שהיא מוודאת שהחזרתי את הבגדים המיותרים למגירה, והתינוק ניצל מצלייה בחום בזכותה. צעדה פנימה אל תוך הבית אמא שלי, וביד שלה שקית עם הפתעות, גרביים חדשות, סוודר מתוק וקטן, ואפודה תכלכלה.

"אלוקים ישמור", היא פכרה ידיים לשמיים. "תראי את הילד, ככה את משאירה אותו לקפוא מקור, מה זה. רק גופיה לגופו". "אבל אמא, הגופיה חמה והסבתא השניה אמרה". שששש... היא מיהרה להשתיק אותי. "אני מבינה שאת תשושה, ואין לך כוח לשים לקטן שכבות נוספות, לכי לישון שעתיים, אני אשמור עליו". "אוי מתוק שלי, מה אמא שלך חושבת שאנחנו גרים באילת"

חוששת שקר לו? בדקי את כפות הידיים והרגליים

לכו על שכבות - עד גיל חודש אכן חשוב להקפיד על שתי שכבות, שימו לב, עומס שכבות יצר את יכולת התזוזה של הקטנים שלנו, אל תבחרו בגדים צמודים מדי, השאירו מרווח בין הבגד לגוף. ואם אתם עדיין חוששים ושואלים את עצמכם אם חם לו או קר לו, תבדקו את כפות הידיים והרגליים של הקטנים, הם יספרו לנו את הסיפור האמיתי.

כובע - הוא אביזר חובה לתינוק שנולד. שימו לב שהכובע אינו צמוד מדי, ואין בו חוטים שברחו. הורידו אותו מידי פעם, לאוורר לו את הראש. כובע ישמש את הילדים הגדולים יותר הן בהגנה מפני הקור, והן תוספת לביגוד, כובע מעניק את המראה האופנתי האולטימטיבי.

כפפות - מגנות על כפות הידיים, ומהוות בסיס חם לכל הגוף, צריך לשים לב, לסיבים אולתינוקות ממש שלא יכניסו לפה.

גרביים חמות - לא לשכוח לגרוב להם גרביים, גם גרביון יכול להגן עליו מפני הקור.

והעיצה הכי חשובה - נכון, חייבים לתת כבוד לסבתא, ועדיין, תקשיבי לחוש הפנימי שלך, הוא מד הטמפרטורה הטוב מכולם.

לב של אמא..

הטיפים בהשראתה של גלי מומחית להלבשת ילדים ברשת האופנה קידס

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית