איך תגדלי ילדה שאוהבת לקרוא?

גם בעידן המחשבים והסמארטפונים, הילדה שלך יכולה לגדול על ברכי 'ילדים מספרים על עצמם' ולהפוך לתולעת ספרים ממשוקפת. הנה כמה דרכים שיעזרו לך לגרום לה לקרוא גם את רכיבי השמפו (ילדים)

mame | כיכר השבת |
תולעת ספרים...
נכון, אנחנו חיים בעידן של מחשבים וסמארטפונים, אבל זה לא אומר שהילדה שלך לא יכולה לקבל ממך את האהבה העזה למילה הכתובה ולהפוך לתולעת ספרים ממשוקפת. הנה כמה דרכים שיעזרו לך לגרום לה לקרוא גם את רכיבי השמפו:

תתחילי להקריא לה בשלב הכי מוקדם שאפשר (לדוגמא, ברחם)

לפני שפגשת אפילו את תולעת ספרים שלך לעתיד, את יכולה להניח את היסודות שיעשו אותה כזה. מחקר שנערך על ידי אוניברסיטת PLU גילה כי תינוקות מתחילים ללמוד ולהבין שפה כבר בתוך הרחם. אז אם תתחילי להקריא לה בעקביות בזמן שאת בהריון ותמשיכי בשגרה גם אחרי שתיוולד, את בדרך הנכונה.

תקבעי ריטואל קבוע של קריאת סיפור לפני השינה

כאשר הכלים המלוכלכים בכיור קוראים לך, את צריכה להתקלח וגם להספיק להכין ארוחת צהריים למחר, מפתה מאד לדלג 'רק הפעם' על הסיפור לפני השינה. אבל אם תשמרי את זה באופן עקבי בראש סדר העדיפויות שלך, הילדונת שלך תלמד ששעת הקריאה היא זמן חשוב, מעשיר ומרגיע (וגם דרך מצוינת ליצור קשר עם הוריה).

תתחילי להקריא לה בשלב הכי מוקדם שאפשר (לדוגמא, ברחם),לפני שפגשת אפילו את תולעת ספרים שלך לעתיד, את יכולה להניח את היסודות שיעשו אותה כזה. מחקר שנערך על ידי אוניברסיטת PLU גילה כי תינוקות מתחילים ללמוד ולהבין שפה כבר בתוך הרחם. אז אם תתחילי להקריא לה בעקביות בזמן שאת בהריון ותמשיכי בשגרה גם אחרי שתיוולד, את בדרך הנכונה.,תקבעי ריטואל קבוע של קריאת סיפור לפני השינה,כאשר הכלים המלוכלכים בכיור קוראים לך, את צריכה להתקלח וגם להספיק להכין ארוחת צהריים למחר, מפתה מאד לדלג 'רק הפעם' על הסיפור לפני השינה. אבל אם תשמרי את זה באופן עקבי בראש סדר העדיפויות שלך, הילדונת שלך תלמד ששעת הקריאה היא זמן חשוב, מעשיר ומרגיע (וגם דרך מצוינת ליצור קשר עם הוריה).,,תמצאי ספרים על תחומי העניין שלה,אם הילדה שלך אובססיבית עם בובות, הספרים הכי טובים בשבילה הם ספרים שעוסקים בבובות. כל ספר שיעסוק בתחומי העניין שלה ידבר אליה ויגרום לה לחבב את הקריאה.,תקפידי על ביקור שבועי בספרייה,אולי לא דרכת שם מאז עבודת הגמר שלך בסמינר, אבל עכשיו כשיש לך ילדים, זה זמן לחדש את המנוי. תעשי לילדה שלך מנוי בפני עצמו (ואולי תוציאי אותה לגלידה אחרי שהיא מקבלת אותו להראות לה שזה הישג גדול)
‏לא לדלג על סיפור לפני השינה (צילום: שאטרסטוק)

תמצאי ספרים על תחומי העניין שלה

אם הילדה שלך אובססיבית עם בובות, הספרים הכי טובים בשבילה הם ספרים שעוסקים בבובות. כל ספר שיעסוק בתחומי העניין שלה ידבר אליה ויגרום לה לחבב את הקריאה.

תקפידי על ביקור שבועי בספרייה

אולי לא דרכת שם מאז עבודת הגמר שלך בסמינר, אבל עכשיו כשיש לך ילדים, זה זמן לחדש את המנוי. תעשי לילדה שלך מנוי בפני עצמו (ואולי תוציאי אותה לגלידה אחרי שהיא מקבלת אותו להראות לה שזה הישג גדול).

‏תני לה להרגיש גדולה (צילום: שאטרסטוק)

תעזרי לה ליצור אוסף ספרים פרטי משלה

בסופו של דבר, הילדה שלך לומדת ממך ומחקה אותך. אז אם יש לך מדף ספרים מלא בספרים שאת אוהבת לקרוא, היא עשויה לרצות ליצור ספרייה אישית משלה. תתקיני לה מדף ספרים בחדר או שתפני לה מקום בשלך, ו - אל תשכחי לקנות לה ספרים כמובן

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית