בשורה משמחת

מהיום- יש מידות טובות בירושלים!

בית המותגים מידות טובות מציע את כל המותגים המובילים לגברים • מהיום סניף חדש גם בירושלים • מציע את כל הלבשת הגבר בחוויית קניה של יוקרה, מבחר ושירות בסטנדרט של בתי אופנה מובילים בעולם. חנייה צמודה בחינם (הלבשה)

הרב הראשי לכותל הרב שמואל רבינוביץ בעת קביעת המזוזה (צילום: שלומי כהן)

באירוע רב רושם, ובנוכחות רבנים, חברי כנסת, חברי מועצה ואישי ציבור ובראשם- הרב הראשי לכותל הרב שמואל רבינוביץ, ח"כ חיים ביטון, ח"כ יוני משריקי, חבר המועצה אלחנן גרוסבוים, בעלי חברת מידות טובות- חיים ושוקי רייך, הושק במהלך השבוע האחרון הסניף החדש של "מידות טובות" בירושלים.

בית המותגים מידות טובות מציע את כל המותגים המובילים לגברים- גאנט, טומי, לקוסט, ראלף לורן, דיזל לצד קולקציית חליפות של בוס וקולקציית החולצות של BROOKS BROTHERS בשירות ומגוון שאין בשום מקום אחר.

מימין לשמאל: מנכ"ל איחוד הצלה אלי פולק,מנכלים משותפים חיים ושוקי רייך, ח"כ יוני משריקי וח"כ חיים ביטון (שלומי כהן)

הסניף החדש שנפתח ברח' ירמיהו 27 בירושלים מצטרף לסניף הוותיק בבני ברק ברח' הירדן 30 ומציע את כל הלבשת הגבר בחוויית קניה של יוקרה, מבחר ושירות בסטנדרט של בתי אופנה מובילים בעולם. חנייה צמודה בחינם!

בעלי החברה חיים ושוקי רייך: "תעשיית האופנה גדלה ומתפתחת גם ברחוב החרדי. עם השנים יותר ויותר גברים חרדיים מחפשים אופנה ואיכות ללא פשרות. אנחנו מתרגשים עם הרחבת הרשת לירושלים ועל היכולת להרחיב את מעגל הלקוחות המרוצים. גם לירושלמים מגיע ליהנות מאופנה איכותית, מוקפדת וממותגת במחירים ובשירות שאין בשום מקום אחר בארץ".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר