הרב ניר בן ארצי מרגיע: "לא תהיה מתקפת טילים, שיפסיקו להפחיד את העם"

הרב ניר בן ארצי במסר מרגיע: לא תהיה מתקפת טילים על מדינת ישראל, "לישראל לא יקרה כלום, שיפסיקו להפחיד את עם ישראל". ומה צפוי לקרות בר"ח סיוון? • צפו בוידאו (אקטואליה)

יוסף פאר | כיכר השבת |
הרב ניר בן ארצי (צילום וידאו: באדיבות תאיר נרי, תמונה: יוסף פאר)

הרב ניר בן ארצי, הידוע בקרב חסידיו כמי שמנבא אירועים כאלה ואחרים אודות לכוחות הנטועים בו, מבקש להרגיע את הציבור הישראלי, ואומר כי לא תהיה מתקפת טילים נגד מדינת ישראל.

"לא תהיה מלחמת טילים" אמר הרב בן ארצי בשיעור שמסר לאחרונה, "ישראל מוגנת, לישראל לא יקרה כלום", הרב בן ארצי התייחס לטענות לפיהן ישראל נמצאת בסכנה וככל הנראה גם למנבאים אחרים שמזהירים מפני מלחמה כלשהי נגד ישראל מצד מדינות האזור: "שיפסיקו להפריע ולהפחיד את עם ישראל סתם".

"צה"ל בכוננות, בורא עולם לא ייתן לאף אחד לפגוע בעם ישראל" אמר.

בנוסף, מעריך הרב ניר בן ארצי כי בראש חודש סיוון כל העולם ישקע בתסבוכות, כאשר מאידך לעם היהודי ייעשו נסים גדולים: "בר"ח סיוון תבוא ברכה על עם ישראל, בורא עולם הולך לעשות נסים בראש חודש סיוון".

(הרב ניר בן ארצי, צילום ארכיון: יוסף פאר)

"כל העולם הולך להסתבך בראש חודש סיוון" מבטיח הרב ניר בן ארצי וחוזר על דברים אותם הוא אומר לאחרונה שוב ושוב, "ירגישו את ההסתבכות בצורה קשה מאוד, גם בארה"ב, יהיה שם כל מיני פיגועים ואסונות ודברים קשים, גם מטוסים, גם אונייות, הכל"

בנוסף, מנבא הרב בן ארצי כי באיזורים בהם מתגוררים 'גויים', יתרחשו מאורעות רבות ו"בלאגן" כלשונו.

צפו בדבריו של הרב בן ארצי, באדיבות מוסדות "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר