הרב שיק: לא לטייח מקרי התעללות בילדים, לפנות למשטרה

מנהיג קהילת ברסלב ביבניאל קורא שלא לטייח מקרים של פגיעה בילדים, ולהתלונן במשטרה: "מנוול שמתעלל בילדים הוא חולה נפש" כתב הרב שיק במענה לאם שנטען כי נפגע (יהדות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום ארכיון: אלי הורביץ)

הרב אליעזר שלמה יהודה שיק, המכונה "הצדיק מיבניאל" קורא להתלונן במשטרה על תוקפי ילדים ולא לטייח את המקרים. בכך, מצטרף הרב שיק לרבנים נוספים שקראו בשנים האחרונות לפנות לגורמים המוסמכים ולהתלונן על מקרי התעללות במגזר החרדי.

בשאלה שפורסמה באתר האינטרנט של הרב שיק, סופר על קייטנה במהלכה פגע לכאורה נער קטין בילד - בנוכחות אמו של הנער. לדברי אמו של הילד, ששמעה על המקרה, היא ניסתה לברר עמו מה אירע, אולם החליטה לעצור זאת כי ראתה שבנה "נכנס ללחץ", כלשונה.

"האם עליי לדווח על כך ולספר לאמא? אני לא רוצה לחשוף את הילד שלי לסיפור הזה כי הוא עדין ורגיש ואני לא רוצה שהוא יפגע, אבל אני דואגת לילדים האחרים שם, ומצד שני אני לא בטוחה שבאמת משהו קרה. אנא כוון אותי מה לעשות" כתבה האם המודאגת לרב שיק.

"את מוכרחה לספר לאמא ולא לפחד כלל, ודעי לך שזה פיקוח נפש" כתב הרב שיק בתגובה לשאלת האם. "תודיעי לאמא שאת הולכת לפרסם לכל ההורים וגם לערב את המשטרה, כי אם יש לה בן מנוול שמתעלל בילדים - אסור להחזיק שמה ילדים כרגע".

"אל תהססי לרגע להוציא את הבן שלך וגם לאיים על האמא שאת פונה אל המשטרה ולעורר את כל ההורים שיוציאו את הילדים משם, זה לא צחוק זה מסוכן ופיקוח נפש. הקדוש ברוך הוא ינקה את מחנה ישראל מחולי נפש כאלו" אמר בתשובתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר