חיים קליגר


טור דעה

תפסיקו לאכוף תתחילו לדבר / חיים קליגר

נראה לכם הגיוני או סביר שכל השיח הוא על אכיפה, על תרגילי הסחה, על גובה הקנסות, על קח ותן בהקלות של המגבלות? נראה לכם הגיוני? משהו כאן מעוות! תתעוררו (טור)

14
| חיים קליגר |

מחוץ למסך

כך תעבירו את סכנת הקורונה לחרדים / דעה

חייבים להביא את ווליום המסר העובר באמצעים הטכנולוגיים המתקדמים לאמצעים הכי ארכאיים ולבד שהוא יעבור ויחלחל / חיים קליגר בקריאה להרים רגע את הראש מהמסך (טור דעה)

4
| חיים קליגר |

טור דעה

ממי קיבלת רישיון להרוג? // חיים קליגר

גם במגפת הקורונה אנחנו חושבים שיש לנו את הפריוולגיה לא להישמע להוראות ולכללים כי בעז"ה יהיה בסדר. הכתובת לא על הקיר, הכתובת על גבם של המופקרים / דעה (אקטואליה)

15
| חיים קליגר |

יום העצמאות

אז מה אנחנו החרדים? // חיים קליגר

מי אנחנו הציבור החרדי? איפה אנחנו ממוקמים על הסקאלה הזו שבין הישראליות העכשווית לבין החרדיות המסורתית השומרת על חומותיה הבצורות? התשובה מורכבת (דעות)

14
| חיים קליגר |

עיתונאים, תורכם להתנצל! / חיים קליגר

יותר מעניין ויותר מביא רייטינג זה להלום באנשי ציבור, ובפרט בנשיא המדינה, אבל האמינות והאחריות חשובים לטעמי לא פחות, אנשי התקשורת היקרים, הגיע תורכם להתנצל! (דעות)

20
| חיים קליגר |

מִסְפָּרִים מְסַפְּרִים

אנחנו יותר אוהבים להתעסק עם כמות הבשרים הנמכרת לקראת יום העצמאות מאשר עם כמות התרופות הנדרשת לאותם אודים מוצלים מאש והכל תוצרת כחול לבן... / חיים קליגר על יום השואה (טור)

2
| חיים קליגר |

מי מסוגל לשתוק? / חיים קליגר

אין כל כוח בעולם שיוכל לנו, אין שום גוף הזוי כזה או אחר שיוכל לערער על קדושתו של הכותל המערבי, שום פרובוקציה לא תצלח לקדושתו של הכותל המערבי • תובנות מ'ברכת הכהנים' (טור דעה)

5
| חיים קליגר |

ההבדל בין איש עסקים צרפתי לבני ברקי

על ההבדלים בין איש עסקים בפריז לאיש עסקים בבני ברק, היובש בפרסום החרדי וגם: הצעה מפתה במיוחד לאנשי פרסום חרדים • הטור השבועי של חיים קליגר (פרסום ושיווק)

2
| חיים קליגר |

תשע"ה בפרסום: פריצה משמעותית בדיגיטל

בסוג של שינוי מגמה, הרבה יותר חברות נכנסו לפרסום בדיגיטל. ראינו במהלך השנה גם קמפיינים שעלו רק בדיגיטל, קמפיינים של תוכן שיווקי, לא רק באנרים פרסומיים. מדור סיכום שנה (פרסום)

1
| חיים קליגר |

מנתחים קמפיין

כך בזק בינלאומי פועלת על התת מודע שלנו

הקריאייטיב במודעה של בזק בינלאומי מצליח ללא מילים, או עם יותר מדי מילים צפופות, בהן גם 'אפס אחת ארבע'. אחרי הכל, הם יודעים לעבוד עם התת-מודע שלכם. הטור השבועי של חיים קליגר (פרסום)

חיים קליגר |

המדור השבועי

נהג טוב? הוא בטח חילוני. על הקמפיין של אגד

קמפיין "הנהג שלנו" של אגד יצא לדרך זו השנה השנייה ומבקש מהציבור לספר על נהגים טובים באמצע הדרך. הסיפורים המרתקים ביותר מזכים את הנהג באות כבוד שהוא מקבל מאגד ואת שולח הסיפור בפרס. אבל למה בקמפיין לא מופיע אפילו נהג אגד חרדי אחד? טור הפרסום השבועי של חיים קליגר (פרסום)

25
| חיים קליגר |

ישראל פרוש, אל תירא מעיתונאים קטנים

רק השם פרוש עולה, אופס, אתם מוציאים את חרצובות לשונותיכם. עיתונאים קטנים שמבזים את שם המקצוע הזה... אולי הגיע הזמן שכדי כאילו לשמור על אובייקטיביות תבחנו כל דבר לגופו? (דעות)

32
| חיים קליגר |

לא רק בית יולדות

הצצה ראשונה: קמפיין חדש ל"מעייני הישועה"

הקמפיין החדש של מעייני הישועה משדר את מה שבשנים האחרונות הם מנסים לבסס: כבר לא בית יולדות, כבר לא רק מחלקות יולדות מלאות ועמוסות, אלא בית חולים לכל דבר ועניין (מנתחים קמפיין)

29
| חיים קליגר |

המדור השבועי

מנתחים קמפיין: תקשורת במהירות הבזק

חיים קליגר מנתח את הקמפיין הנוכחי של בזק, המציע לחרדים קו טלפון, חבילת אינטרנט ומחשב במתנה. מה הוא אהב, ואיזו הערה יש לו לצרכן החרדי שמעוניין בחבילה? (פרסום ושיווק)

4
| חיים קליגר |

מנתחים קמפיין

מה הפריע לי בקמפיין החדש של "מטרנה"?

מטרנה מעלה קמפיין נוסף לציבור החרדי בחלק מאמצעי המדיה של המגזר. כמו בכל שבוע, גם הפעם סוקר עבורכם חיים קליגר את הקמפיין. מה הוא אהב ומה הפריע לו בקריאייטיב? (פרסום ושיווק)

10
| חיים קליגר |

ניתוח (אי) קמפיין

השקופים של מפעל הפיס / הטור השבועי

מפעל הפיס מדווח על הכנסות של מיליארדים והוא אחד המפרסמים הגדולים בשוק הכללי. אבל מדוע הוא נזכר בחרדים רק בהגרלות הגדולות, וגם אז מעניק תקציב זעום בלבד? הטור של חיים קליגר (פרסום)

10
| חיים קליגר |

תשעת הימים בפרסום: חגיגת תחליפי בשר לזכר חורבן הבית

לקראת תשעת הימים, יוצאות חברות תחליפי הבשר בקמפיינים חגיגיים במגזר החרדי. כבר שכחנו שמדובר בכלל בתקופת אבל על חורבן בית המקדש. וגם: התייחסות לניצול בהייטק (פרסום)

5
| חיים קליגר |

מנתחים קמפיין

כך חולקה עוגת הפרסום של "קוקה קולה"

מדור חדש ב"כיכר השבת" בכל יום רביעי: אחת לשבוע ינתח יועץ השיווק חיים קליגר קמפיין פרסומי בולט. מה היתרונות, מה החסרונות, כיצד חולקה עוגת הפרסום במדיות השונות ועוד. והשבוע: "קיץ על גלגלים" של "קוקה קולה" (פרסום)

3
| חיים קליגר |

אוי רבי, איך נרגיש בלעדיך?

יצאתי מקודש הקודשים ועיניי התמלאו דמעות. אמרתי "רבי בלי מילים", אבל לא היית צריך לומר לנו מילים, העברת לנו את האהבה שלך בעיניים. חיים קליגר נפרד מהרבי מסערט (טור)

9
| חיים קליגר |

השיר של הצ'אלמער!

זה מנסה לגונן על כבודו של הצ'אלמער שלא שמע על המושג כבוד, השני מנסה לשמר על המוזיקה החסידית האותנטית. שני המושגים הללו לא בדיוק חפצים שישמרו על כבודם (טור)

7
| חיים קליגר |

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר