צפו: הטירוף החל; תורי ענק לרכישת אייפון 6 ואייפון 6 פלוס

מעט יותר משבוע אחרי שהשיקה אפל את אייפון 6 ואייפון 6 פלוס, יחלו היום להגיע לקוחותיה לחנויות אפל בעולם. באוסטרליה החלה המכירה כבר לפני מספר שעות, מה שגרר מראות מוכרים של מאות הצובאים על פתחי חנויות אפל במטרה לרכוש את האייפון החדש. במקביל, שברה אפל את שיא מכירות בהזמנות המוקדמות באתר האינטרנט שלה. וגם, מתי צפוי אייפון 6 לנחות בארץ?

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: מתוך יוטיוב)

הריטואל הקבוע של אוהדי אפל חוזר על עצמו: זה קורה בכל פעם שענקית הטכנולוגיה אפל משיקה אייפון חדש, ביום בו מכשירי האייפון מגיעים לחנויות, אלפי אוהדי אפל צובאים על פתחי חנויות אפל הרשמיות ברחבי העולם, במטרה לזכות לרכוש את מכשיר האייפון ביום הראשון בו הוא זמין ללקוחות.

גם האייפון 6 והאייפון 6 פלוס שהשיקה אפל לפני מעט משבוע ומגיעים היום לחנויות אפל במדינות נבחרות ברחבי העולם (ישראל ממש לא ברשימה הזו, פרטים בהמשך), גורמים למחזה הביזארי לחזור על עצמו. באוסטרליה, בה החלו במכירת המכשירים לפני שעות ספורות, צבאו אלפי אוהדים מושבעים של אפל על פתחי החנויות.

בסרטונים שהחלו לעלות לרשת ניתן לראות את שאגות השמחה ומחיאות הכפיים של ההמונים המעודדים ומריעים ללקוחות שהצליחו להניח ידם על האייפון החדש. לקראת הערב, כך ניתן להעריך, כאשר יפתחו חנויות אפל ברחבי ארצות הברית, הטירוף עשוי להגיע לשיאו.

בינתיים, למרות הביקורות המאוד לא מחמיאות ברשת - שמגיעות בעיקר ממשתמשי מכשירי האנדרואיד למיניהם שלא מצליחים להבין כיצד מכשיר שאינו מחדש הרבה לכאורה מצליח להלהיב את אוהדיה המושבעים של אפל - המכירות המוקדמות באתר האינטרנט של אפל שברו שיאים. למעלה מ-4 מיליוני מכשירים משני הדגמים נמכרו עד כה.

לשם השוואה, בהשקת האייפון 5S נמכרו כ 2 מליוני מכשירי אייפון בפרק זמן דומה. אלא שהביקושים המוגברים מובנים כנראה לאור העובדה שהפעם השיקה אפל צמד מכשירי אייפון 6, במקום אחד כפי שנהגה עד כה.

מתי ינחתו אייפון 6 ואייפון 6 פלוס בארץ?

אוהדי אפל בארץ יאלצו להמתין מספר חודשים, עד לחודש אוקטובר שבמהלכו ינחתו אייפון 6 ואייפון 6 פלוס בארץ. כרגיל, אפל מעדיפה להפנות קודם את הביקושים למדינות הגדולות יותר. המחיר בארץ צפוי לעמוד על החל מ-3,600 שקלים לאייפון 6, ועד כ-4,400 שקלים. כאשר המחיר הסופי יהיה תלוי בשלשת היבואנים המורשים של אפל בישראל.

השעון החכם החדש של אפל, צפוי לצאת לחנויות ברחבי העולם רק בעוד מספר חודשים וההערכה היא שהוא יופיע על ידי אוהדי אפל המושבעים בתחילת השנה האזרחית הבאה בעוד כשלשה חודשים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר