BendGate: אפל חשפה את מעבדות הניסויים שלה. צפו

סערת BendGate במסגרתה נחשף פגם הייצור המשמעותי ביותר באייפונים שמתעקמים בכיס, גרמה לענקית הטכנולוגיה לחשוף חלקית בפני מספר מצומצם של עיתונאים את המעבדות הסודיות בהן מבצעת החברה את מבחני העמידות של האייפונים בשלב הייצור

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום מסך)

לאחר שהתברר שסאגת האייפונים המתעקמים, שזכתה לכינוי BendGate היא בעיה אמתית, המאיימת על התדמית של ענקית הטכנולוגיה אפל, החליטו בחברה לחשוף בפני מספר מצומצם של עיתונאים מקורבים את המעבדה הסודית של החברה, שם אמורים להתבצע מבחני העמידות של האייפונים החדשים - עוד בשלב הייצור.

במהלך הסיור שעשו בחברה לעיתונאים, חשפו בפניהם חלק מצומצם מהמכשור במעבדה, הבודק את עמידות המכשירים בפני לחץ פיזי המופעל עליהם. (במבחן התוצאה כשלה אפל למרות מבחנים אלו).

בתחילה נחשפו העיתונאים ללחץ המופעל על ידי ישיבה על מכשיר אייפון, הן במשטח רך, והן במשטח קשה יותר. מבחן אשר אמור היה לתת אינדיקציה על העמידות הבעייתית של אייפון 6 פלוס בכיס המכנס.

לאחר מכן נחשפו העיתונאים למכשיר אשר מדמה ובוחן לחץ המופעל משלוש נקודות שונות, בלחץ של 25 קילוגרמים. לאחר מכן נבחנים האייפונים במה שמכנים באפל "מבחן אזורי הלחץ" שם בודקים את האזורים החלשים יותר באייפון.

בסוף גם נחשפו הכתבים למה שמכנים באפל "מבחן העינויים" במהלכו בודקים על ידי המכשור המיוחד כמה לחץ צריך להפעיל כדי לעקם את שלל מכשיריה של אפל. שם הלחץ מועלה עד לקבלת התוצאה. לטענת החברה, המבחנים שנחשפו הם חלק קטן מהמבחנים אותם מבצעת החברה על מכשיריה, וכי המבדקים שנחשפו הם אלו הנוגעים לבעיית ההתעקמות בלבד.

אפל מנסה להסביר ללקוחות הזועמים כי היא אכן מבצעת מבדקים ומבחנים למכשיריה, על מנת שבעיות כמו ההתעקמות שבאייפון 6 פלוס לא יקרו. אלא שלא ממש מובן כיצד לא עלו על הבעיה במעבדות הללו עוד קודם שהחלו בייצור ההמוני של המכשירים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר