לא רק מילקי: אייפון 6 יימכר בישראל במחיר הגבוה בעולם

יממה אחרי שענקית האלקטרוניקה אפל הודיעה כי תחל לשווק את אייפון 6 ואייפון 6 פלוס בישראל בעוד כשבוע, נחשפים כעת המחירים של המכשירים החדשים. ומתברר כי מחירי האייפונים החדשים בישראל, יהיו הגבוהים ביותר בעולם, בפער של עד אלפי שקלים (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

פחות מיממה לאחר שענקית האלקטרוניקה האמריקנית, אפל, הודיעה כי תחל לשווק את מכשירי הסלולר החדשים שלה, אייפון 6 ואייפון 6 פלוס, בעוד 36 מדינות, ובתוכם ישראל. מתברר כעת כי מחירי האייפונים החדשים יהיו היקרים ביותר בעולם, בפער של עד אלפי שקלים למכשיר.

על פי נתונים שפרסם אתר "גלובס", המחיר הרשמי של מכשיר אייפון 6 בישראל, יעמוד על 3,800 שקלים. בעוד ברוב ארצות אירופה נמכר המכשיר תמורת סכום של כ 3,200 שקלים. בארצות הברית הפער גדול יותר, ושם נמכר אייפון 6 תמורת כ-2,600 שקלים בלבד. ביפן אייפון 6 נמכר בתמורה ל-2,360 שקלים בלבד.

גם מחירי האייפון הגדול יותר, אייפון 6 פלוס, גבוהים בהרבה ממחירם ברחבי העולם. ופער המחירים בין ישראל לשאר המדינות, דומה לפער במחיר אייפון 6.

אם חשבתם שמחירים אלה גבוהים, תוכלו לפנות לחנויות הישראליות שמוכרות את המכשירים החדשים של אפל כבר היום, לפני ההשקה הרשמית בישראל. כשהם מייבאים באופן אישי את המכשירים החדשים מחו"ל. שם המחירים עומדים על סכומים של 4,500 שקלים לאייפון 6, ועד כ6,000 שקלים לאייפון 6 פלוס.

היבואניות הרשמיות תולות את חלק מהמחיר הגבוה, במיסוי הגדול יותר שמשלמים בישראל על מוצרי חשמל. אך גם ללא המסים העודפים, המחיר גבוה יותר מאשר בשאר המדינות. למעשה, רק בטורקיה המחירים דומים יחסית.

המעריצים יצבאו על החנויות בישראל?

למרות המחירים הגבוהים, שמרגיזים לא פעם את אוהדיה המושבעים של אפל בישראל. גם הפעם סביר להניח שנראה התנפלות המונית של אוהדי אפל על החנויות. כאשר חלק מהמשווקות של האייפון 6 בישראל כבר תכננו אירועי "לילה לבן" מחוץ לחנויות הרשת.

גם חלק מחברות הסלולר, אשר גוזרות קופון על המכשירים החדשים שהם מוכרים. החלו במכירה מוקדמת של המכשיר, שאמור להיות מסופק ללקוחות שרוכשים אותו כעת, בעוד כשבוע, בתאריך ההשקה הרשמי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר