הסוף של Gmail? הכירו את inbox

האם סופו של שירות הדואר האלקטרוני ששינה את העולם מתקרב? ענקית האינטרנט גוגל הכריזה הערב על המהפכה הבאה בתחום ההודעות האלקטרוניות, בדמות שירות חדש בשם inbox שמאיים להחליף את Gmail ו-Google now בממשק חדשני שירכז את כל ההתראות במקום אחד (חדשות טכנולוגיה)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: גוגל)

האם סופה של אפליקציית הואר האלקטרוני Gmail מתקרב? ענקית האינטרנט גוגל הציגה הערב (רביעי) בבלוג הרשמי של החברה את אפליקציית inbox, אשר אמורה להחליף בעתיד את אפליקציית הדואר האלקטרוני הפופולרית ג'ימייל, כמו גם את תיבת הדואר הנכנס בדפדפן של החברה גוגל כרום.

לטענת גוגל, inbox תשנה את העולם באותו אופן בו Gmail שינתה את העולם כאשר הושקה ב-2014. שירות "inbox" יציע אפליקציית התרעות חכמה שתנהל את כלל התרעות האלקטרוניות באותו ממשק. כך תקבלו הודעות טקסט, הודעות דואר אלקטרוני ותזכורות לאירועים שונים ישירות לממשק ה"inbox", כאשר השירות גם ידאג למיין את ההתראות לפי סדר חשיבותם.

לדברי בכירים בגוגל, inbox לא מיועדת להחליף את שירות הדואר הפופולרי Gmail אלא לעבוד לצידו ולאסוף את כל ההתראות שהמשתמש נזקק להם ביום יום תוך מיון לפי חשיבות. מעצבי החברה מספרים כי האפליקציה לא עוצבה על מנת לשמש כשירות דואר אלקטרוני אלא לשמש במרכז התראות חברתי.

האפליקציה תציג גם מידע שימושי נוסף, כמו תזכורות על טיסות של המשתמש והתראות חכמות אחרות, בדומה למוצגות היום בשירות "Google now" של החברה - מה שמעלה את התאוריה כי inbox מיועדת בכלל להחליף את Google now.

הודעות הדואר האלקטרוני שיתקבלו בשירות inbox יגיעו מחשבון ה-Gmail של המשתמש, דרכו יוכלו להירשם לשירות ה-inbox.

נכון לעתה, השירות זמין אך ורק למי שקיבל הזמנה מגוגל. אם יבחר להצטרף, הוא יוכל גם לשלוח הזמנות לחבריו. בשלבים מאוחרים יותר תפתח גוגל את השירות לכלל משתמשיה.

מי שלא יכול להמתין לשלב הגרסה הסופית, יכול לנסות את מזלו ולבקש מגוגל הזמנה לשירות על ידי שליחת הודעה לתיבת המייל של הפרויקט inbox@google.com. אם תזכו בהזמנה, אל תשכחו להזמין גם אותנו לנסות את inbox.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר