סמסונג השיקה את הגלקסי נוט 4 (Galaxy Note 4) בישראל

סמסונג השיקה בישראל את מכשיר הדגל הבא שלה Galaxy Note 4, שאמור להתחרות ראש בראש מול הטלפון המוגדל החדש של אפל. כל הדברים שאתם צריכים לדעת על נוט 4 (סלולר)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: חיים אבני)

ענקית האלקטרוניקה סמסונג השיקה הבוקר (שני) בישראל את מכשיר הפאבלט החדש שלה מסדרת הדגל Galaxy Note 4. המכשיר ממשיך את שושלת סדרת הנוט של החברה, שמציעה מכשירי טלפון בעלי מסך גדול יותר מסדרת גלקסי ומשמשים גם כטאבלט קטן.

Galaxy Note 4 אמור להתחרות ישירות בשחקן החדש של אפל בגזרת הפאבלטים, האייפון 6 פלוס, והוא מציג חומרה מרשימה ביותר. לטענת החברה, מדובר בטלפון החכם החזק ביותר שניתן למצוא בישראל. הטלפון מגיע עם מסך בגודל של 5.7 אינצ'ים באיכות Quad HD) 1440X2560) מסוג Super AMOLED. יחד עם המכשיר תקבלו גם עט סטיילוס שמשמש כמו עכבר מחשב.

תומך בריבוי חלונות (צילום: חיים אבני)

המכשיר מריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסת 4.4 קיטקט, כאשר החברה תציע עדכון למערכת ההפעלה החדשה אנדרואיד 5.0 - בעתיד הקרוב.

ממשק המכשיר מציע ריבוי חלונות אמיתי ומאפשר לפתוח עד 5 חלונות על המסך בתצורת חלונות שונים - כמו שאנחנו מכירים מממשק המחשב.

ככלל, נראה כי בסמסונג התכוונו לבנות מכשיר המיועד לעבודה אינטרנסיבית. העט שמצורף לכל המכשירים מסדרת הנוט מאפשר עבודה מתקדמת מול המכשיר. כעכבר, העט יכול לבצע סימון טקסט, פקודות העתק הדבק, ניהול השיתוף ועוד.

בגזרת המצלמה לא חידשה החברה הרבה והיא מציעה מצלמת 16 מגהפיקסל עם ייצוב. דווקא המצלמה הקדמית שכבר הפכה עם השנים למצלמת "סלפי" זכתה למצלמה סבירה בהחלט שמציעה גם צילום "סלפי" פנורמי בזווית של עד 120 מעלות.

המכשיר מציע סוללה בנפח 3,220 מיליאמפר שלא ברור לכמה זמן תחזיק מעמד בהתחשב בעובדה שלמכשיר מסך גדול באיכות גבוהה ומעבד חדש (של קוואלקום, סנאפדרגון 805) מרובע ליבות במהירות של 2.7 GHz.

הגלקסי נוט החדש (צילום: יחצ)

בחברה מבטיחים כי לכל הפחות המכשיר יטען מהר יותר בזכות שבב חדש וייחודי שמבטיח טעינה מ-0 אחוזים ל-50 אחוזים בשלושים דקות בלבד וטעינה מלאה תוך מאה דקות. המכשיר מגיע עם זיכרון RAM בנפח 3GB, ונפח אחסון של 32 GB.

המכשיר החדש יגיע לחנויות המחשבים ולרשתות הסלולר הגדולות כבר מחר (שלישי) ומחירו יעמוד על 3899 עד-3999 ש"ח. מה שמעמיד תחרות זולה למכשיר האייפון 6 פלוס של אפל שמחירו נע בין 4,225 ל-5,559 שקלים.

קטעים מסרטון ההשקה של המכשיר (צילום: יח"צ סמסונג)

גם רמת הגימור מציבה אתגר לא פשוט לאפל, כאשר בחברה בחרו בגימור מתכתי יוקרתי שמרגיש כמו מכשיר פרימיום, זאת בניגוד לגימור הפלסטיק של סדרת הגלקסי S של החברה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר