עדכנו גרסה לפני כולם: אפליקציית Gmail 5.0 לאנדרואיד הודלפה

אם עדיין לא הוזמנתם לשירות הדואר החדש של ענקית האינטרנט גוגל תוכלו להסתפק בגרסה החדשה של אפליקצית ג'ימייל בגרסה 5.0 שדלפה לרשת. כך תעדכנו גרסה לפני כולם (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום מסך)

אם אתם לא נמנים על כ-400,000,000 משתמשי Gmail שזכו להזמנה לשירות הדואר החדש והמדובר של ענקית האינטרנט גוגל - inbox, אך מעוניינים להרגיש את הממשק החדש, תוכלו לעשות זאת באמצעות הורדת הגרסה החדשה של אפליקציית הדואר - Gmail שזכתה לעיצוב מקביל לגמרי.

הגרסה החדשה הופצה על ידי אתר Android Police, שהצליח להניח את ידיו על קובץ ההתקנה של האפליקציה החדשה, ולשחרר אותו לציבור.

הגרסה החדשה ככל הנראה תחל להגיע כעדכון לכל משתמשי אנדרואיד בימים או בשבועות הקרובים, והיא כוללת עיצוב חדש לגמרי לאפליקציית הדואר הפופולרית, כאשר הקו העיצובי דומה לקו העיצובי השטוח שהחלה ליישם גוגל ביישומים האחרונים שלה, כמו גם בגרסה החדשה של מערכת ההפעלה החדשה שלה אנדרואיד 5.0 לוליפופ.

הגרסה החדשה של ג'ימייל מאפשרת מעבר בין חשבונות שונים בלחיצת אייקון החשבון שיופיע בתפריט הצד החדש - בדומה לאופן בו משתמשי inbox יכולים לעבור בין חשבונות. בניגוד ל-inbox, בו השירות אינו נתמך על ידי שירות הדואר הארגוני של גוגל, ב-Gmail 5.0 תוכלו לעשות שימוש גם בחשבון המייל העסקי שלכם.

Gmail 5.0 תומכת באופן מלא בעברית, בניגוד לשירות inbox שנתמך כרגע רק בשפה האנגלית.

Gmail 5.0 תומכת בשירותי דואר חיצוניים כגון שירות הדואר של ייאהו, אאוטלוק (ואפילו וואלה! דואר). תוכלו להוסיף את חשבונות הדואר החיצוניים על ידי בחירה בתפריט הוספת החשבון ב"אישי" (ראו תמונה בהמשך).

בכך הופכת גוגל את אפליקציית הדואר שלה מאפליקציית Gmail לאחת מאפליקציות הדואר הפופולריות בעולם.

במקביל השיקה ענקית האינטרנט את הגרסה החדשה לאפליקציית היומן שלה "Google Calendar", שמגיעה גם היא בעיצוב השטוח החדש שמובילה החברה. Google Calendar החדשה מזכירה מאוד את שירות inbox ואת שירות "העוזרת הווירטואלית" של גוגל, Google Now.

האפליקציה "תלמד" את המשתמש ותיצור התראות אוטומטיות. כך למשל אם תזמינו כרטיס טיסה או כרטיסים להופעה, גוגל תדע על כך ותוסיף התראה אוטומטית לאפליקציה. אותו דבר יקרה אם גוגל תעלה על העובדה שהזמנתם מקום למסעדה הערב.

הגרסה החדשה של Google Calendar תשוחרר לציבור בשבועות הקרובים והיא תהיה זמינה לכל משתמשי אנדרואיד החל מגרסת 4.1 ומעלה.

צפו בתמונות של האפליקציה

צילום: כיכר השבת
צילום: כיכר השבת
צילום: כיכר השבת

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר