לאלה שאין להם: מיקרוסופט השיקה טלפון חכם בכ-520 ש"ח

מיקרוסופט השיקה את Microsoft Lumia 535 טלפון חכם מוזל במיוחד שיגיע עם 2 חריצי סים ומסך גדול. זהו המכשיר הראשון ששחררה החברה לאחר חיסול המותג נוקיה (טכנולוגיה)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

עכשיו זה סופי: ענקית התכנה האמריקנית שחררה אמש את מכשיר הטלפון הראשון מתוצרת חברת הבת החדשה שלה, נוקיה הפינית, לאחר שהחליטה לחסל את המותג ולכנות את הטלפונים החכמים אותם מייצרת נוקיה בשם Microsoft Lumia.

הטלפון החכם הראשון שזוכה למיתוג החדש הוא הטלפון המוזל "Microsoft Lumia 535", הלומיה 535 יימכר במחיר של כ-520 שקלים. הוא כולל חומרה סבירה יחסית לטלפונים חכמים במחירים מקבילים.

הטלפון עושה שימוש במערכת העיבוד Snapdragon 200 מרובעת הליבה במהירות של 1.2 גיגההרץ, עם זיכרון RAM בנפח 1 ג'יגה בייט לצד זיכרון אחסון בנפח 8 ג'יגה בייט שניתן להרחיב עד ל-128 GB בעזרת כרטיס חיצוני. המסך הינו בגודל 5 אינץ' ברזולוציית 960x 540 ובצפיפות פיקסלים של 220 פיקסלים לאינץ'.

במיקרוסופט החליטו להתקין במכשיר החדש צמד מצלמות השוות באיכותן, כך שתמצאו בטלפון מצלמה קדמית ואחורית באיכות 5 מגה פיקסל כשהמצלמה הקדמית החזקה מיועדת לדברי החברה לביצועי צילומי "סלפי" כמו גם לשיחות באפליקציית שיחות הווידאו של החברה, סקייפ.

המכשיר החדש מציע סוללה בנפח 1905 מיליאמפר, שלטענת החברה תספיק עד ל-11 שעות עבודה. בנוסף, הוא כולל גם 2 חריצי סים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר