דיווחים: האייפון הבא יידע באיזה עוצמה לחצתם עליו

בדיווחים מלמדים כי ענקית הטכנולוגיה אפל מתכוונת להטמיע "חיישן עומק" במסך האייפון הבא כדי שהמכשיר יידע באיזו עוצמה לחצתם עליו. מה תוכלו לעשות עם זה? (דיגיטל, סלולר)

חיים אבני | כיכר השבת |
מכשיר אייפון, ארכיון (צילום: שאטרסטוק)

חודשים ספורים לאחר השקת אייפון 6, אפל כבר מתכננת את האייפון הבא: דיווחים המגיעים בימים האחרונים מארצות הברית מלמדים כי ענקית הטכנולוגיה אפל נמצאת כבר בשלבי סיום תכנון האייפונים הבאים שלה, שככל הנראה יזכו לשמות אייפון 6S ואייפון 6S פלוס. על פי הדיווחים, החברה תחל לייצר את האייפונים הבאים שלה כבר בעוד חודשיים, בחודש מאי השנה.

הפרטים אודות מכשירי האייפון החדשים כבר החלו לדלוף, כשעל פי הדיווחים השונים, החברה מתכננת לכלול במסך המגע של מכשירי האייפון 6S "חיישני עומק" שיוכלו "להרגיש" את עצמת הלחץ אותה מפעיל המשתמש בלחיצה על מסך המגע. על פי עצמת הלחיצה יוכל האייפון להציג למשתמש תוצאות שונות.

חיישן הלחץ כבר התווסף למחשבי המקבוק החדשים שהציגה אפל בשבוע שעבר, שם משמש חיישן הלחץ על מנת לפתוח את ויקיפדיה או מנועי חיפוש בעת לחיצה חזקה על מילה מסוימת. אך סביר להניח שאפל תמצא שימוש שימושי יותר לחיישן הלחץ באייפון שלה. כמו כן, מפתחי האפליקציות יוכלו מעתה להבחין בין רמות הלחיצה השונות.

מלבד חיישן הלחץ שככל הנראה תוסיף החברה לאייפון 6S, על פי הדיווחים אפל לא תבצע שינויים דרסטיים במכשיר, כשעל פי ה"וול סטריט ג'ורנל", גודל מסכי האייפונים ייותר כמו האייפונים הנוכחיים ולא ישונה. השינוי הוויזואלי היחיד הצפוי הוא הוספת צבעים נוספים לאייפונים החדשים, כשטרם ברור מהם הצבעים החדשים שיוצעו.

האייפונים החדשים יושקו ככל הנראה בשלב מאוחר יותר השנה, כשסביר להניח שהם יוצעו לציבור בסוף השנה הנוכחית או בתחילת שנת 2016.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר