דיווח: אפל תציע "טרייד אין" עבור מכשירי אייפון

אחרי שהשיקה מדריך מיוחד למשתמשי אנדרואיד שנוטשים לאייפון, ענקית הטכנולוגיה האמריקנית אפל תחל להציע בקרוב תכנית טרייד אין ללקוח שיחזיר מוצר של החברות המתחרות, התמורה - הנחה במחיר האייפון החדש.

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

אפל הולכת על הראש של גוגל? חודשים ספורים לאחר שהשיקה ענקית הטכנולוגיה מדריך מפורט למשתמשים שבחרו לנטוש את מערכת ההפעלה אנדרואיד של המתחרה גוגל, מה שגרר מדריך של גוגל למשתמשי אייפון שבחרו לנטוש לאנדרואיד - מדווח כעת בלוג הטכנולוגיה 9to5mac.com כי באפל מתכוננים למלחמה חדשה על לבו של הלקוח.

על פי הדיווח, אפל מתכננת להציע תכנית טרייד אין עבור מכשיריה של היצרניות המתחרות, כשהתכנית תיועד בעיקר עבור משתמשי סמארטפונים מבוססי אנדרואיד ומכשירי בלאקברי. התכנית תציע הנחה במחיר לרוכשי אייפון חדש שיבחרו למסור את המכשיר הישן לחברה.

כיום מציעה החברה תכנית טרייד אין שכזו עבור מכשירי אייפון ישנים, במהלכה רוכשי אייפונים חדשים יכולים להשיג הנחות והטבות ברכישת האייפון החדש, תמורת מסירת האייפון הישן לחברה. אלא בעוד שתכנית זו עוסקת במכשירים אותה מכרה החברה עצמה ללקוחות, בתכנית החדשה מדובר כמובן במכשירים שנרכשו בדרכים אחרות.

בתכנית החדשה יבוצעו החזרים ללקוחות המוסרים לחברה מכשירי אנדרואיד ובלקברי, כשרמת ההחזר תהיה תלויה בשלמות המכשיר וברמת השמישות של המכשיר הנמסר לחברה.

על פי הדיווח, נציגי השירות בחנויות אפל (גאוני אפל) כבר החלו לעבור סדרת הכשרות על מנת שיוכלו לקבוע את רמת המכשיר, את מחירו ואת רמת השמישות שלו, על מנת שיוכלו לקבוע את המחיר אותו תשלם אפל עבור על מכשיר ישן שימסר לחברה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר