לקראת אפל ווטש: סמסונג מנסה להמציא את השעון מחדש

שבועיים לפני הגעת השעון החכם של "אפל" לחנויות, מדווח כי סמסונג צפויה להשיק בקרוב את התשובה שלה: שעון חכם בעיצוב יוקרתי. השם לסדרת השעונים: Gear A (טכנולוגיה)

חיים אבני | כיכר השבת |
ה-Gear S. השראה? (יח"צ)

סמסונג מנסה להמציא מחדש את השעון החכם? שבועיים לפני שהשעון החכם המדובר של אפל "Apple Watch" מגיע לחנויות בארה"ב וב-9 מדינות נוספות, מדווח אתר Sammobile כי המתחרה הקוריאנית הגדולה סמסונג תשיק בקרוב את התשובה שלה לשעון החכם של אפל.

על פי הדיווח, סמסונג מתכוננת הפעם להצטרף לטרנד השעונים החכמים והמעוצבים, ולנטוש את העיצוב המרובע והלא ממש יוקרתי שליווה את סדרת השעונים החכמים של החברה עד כה.

על פי הדיווח, ענקית האלקטרוניקה עובדת על המוצר החדש שיחליף את סדרת הגלקסי גיר S בחודשים האחרונים, והיא צפויה לכנות את סדרת השעונים החדשה בשם Gear A. המוצר מיועד לשמש כשעון היוקרתי ביותר מבית חברת סמסונג.

סדרת השעונים החדשה תכלול קישוריות דור 3 (3G) באמצעות כרטיס סים, כך שהשעון יוכל לשמש גם כשעון עצמאי ללא שהמשתמש יהיה חייב לחבר אותו למכשיר הטלפון החכם כמו מרבית השעונים החכמים כיום. מלבד זאת הוא יכלול כמובן קישוריות בלוטות' ו-WIFI והוא יוכל כמובן להתחבר לסמארטפונים.

טרם ברור מה יהיו היכולות של שעון הדגל של סמסונג, אך סמסונג כבר השיקה לפני מספר חודשים שעון חכם עצמאי הכולל קישוריות 3G (בעיצוב מרובע ולא כל כך יוקרתי) שמאפשר בעיקר התחברות ישירה לאינטרנט ללא צורך בקישוריות WI-FI. השעון החכם החדש יכלול ככל הנראה פיצ'רים מתקדמים יותר, על מנת שיוכל להתחרות מול השעון של אפל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר