כך מתכננת פייסבוק להתחרות בגוגל חדשות

באפליקציה החדשה שהשיקה פייסבוק היא משיקה ערוץ חדשות ייעודי שעד עתה נבחן כפיילוט בארה"ב בלבד וכעת הוא מורחב גם לבריטניה ובהמשך לעולם כולם (אפליקציות)

(צילום: שאטרסטוק)

בפייסבוק לא עוצרים ומנסים לייצר לעצמם את מנוע ההכנסות הבא או לפחות את זה שימגנט את הגולשים שעות נוספות אל הרשת החברתית הגדולה בעולם.

באפליקציה החדשה שהשיקה פייסבוק היא משיקה ערוץ חדשות ייעודי שעד עתה נבחן כפיילוט בארה"ב בלבד וכעת הוא מורחב גם לבריטניה כשהכוונה להשיק אותו בקרוב בגרמניה ובצרפת ולאחר מכן בעולם כולו.

על פי ההודעה הרשמית של ענקית הרשתות החברתיות שמחזיקה גם בוואטסאפ ובאינסטגרם, היא תציע לגולשים חדשות טריות שיוצגו לגולשים בארבעה ערוצים נפרדים האחד - חדשות היום, השני - ערוץ אישי שייבנה על פי בחירת המשתמש, השלישי- ערוץ על פי נושא וערוץ נוסף בו יוכל המשתמש לבחור את הנושאים או יצרני התוכן שהוא אינו מעוניין לראות את התכנים שלהם.

לרגל ההשקה של השירות בבריטניה חתמה פייסבוק על הסכמי תוכן עם מספר גופי תקשורת גדולים בבריטניה, כולל הפייננשל טיים, סקיי ניוז, קבוצת טלגרף מדיה, קבוצת דיילי מיילי ועוד רבים אחרים שיספקו לפייסבוק את החדשות. לא ברור לחלוטין מה מודל שיתוף הפעולה, והאם פייסבוק מתכוונת לשלם לערוצים על התוכן, אך במקרה של פייסבוק כפי שהמציאות תמיד הוכיחה, הם יהיו אלו שירוויחו את הכסף הגדול.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר