תמונות: גדולי ישראל מברכים את מנהלי דפי זהב

קודקודי דפי זהב ביקרו לאחרונה במעונם של גדולי ישראל, הציגו בפניהם את "דפי הקהילה" וזכו לשבחים ולברכות רבות. צפו (צרכנות, חרדים)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |

מר ניר למפרט, מנכ"ל דפי זהב ומר זאב גרובר סמנכ"ל השיווק ביקרו לאחרונה במעונם של גדולי ישראל מרן הגרא"יל שטינמן, מרן הגר"נ קרליץ ומרן הגר"ח קנייבסקי והציגו לפניהם את מדריכי "דפי הקהילה".

גדולי ישראל הביעו את התפעלותם מהמאמצים הרבים של חברת "דפי זהב", לבל יופיעו מודעות החייבות בגניזה ופרסומים אשר דעת חכמים אינה נוחה מהם.

הם הדגישו את הקלקול הנורא שנעשה בעקבות זלזול בשמות הקדושים אשר מביאים לאסונות רח"ל, והביעו את סיפוקם מהייחודיות של מדריכי "דפי הקהילה" אשר עוברים בדיקה קפדנית ומעמיקה על-ידי גופי הכשרות המוסמכים.

מדריכי "דפי הקהילה" מבית דפי זהב מותאמים עבור קהל המשתמשים בציבור החרדי-דתי לכל צרכי היום יום. המדריכים מאגדים בתוכם מידע רב ושימושי בנושאי דת וקהילה, רשימות גמ"חים, מדריך העסקים לקהילה החרדית ומדריך טלפונים מעודכן של הציבור החרדי. במדריכים ניתן למצוא גם את הפרטים של בעלי עסקים ונותני שירותים הפועלים בריכוזי האוכלוסייה החרדיים ומספקים מוצרים ושירותים שונים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר