בנק לאומי החל בעיקול האחוזה של מוטי זיסר

בנק לאומי החל בתהליכי הוצאה לפועל נגד איש העסקים מוטי זיסר, בשל אי עמידה בתשלומי המשכנתא שנטל מהבנק לבניית אחוזת הענק בה הוא מתגורר בפתח תקווה (כלכלה, בארץ)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
מוטי זיסר (צילום: פלאש 90)

איש העסקים מוטי זיסר ייאלץ כפי הנראה להיפרד מאחוזת הענק בה הוא מתגורר בפתח-תקווה, וזאת בשל כך שבנק לאומי החל בתהליכים לעיקול האחוזה.

לפי הדיווח ב-TheMarke, לפני כשבוע פתח בנק לאומי בהליכי הוצאה לפועל, באמצעות משרד עו"ד ב. לוינבוק ושות', נגד חברת מרכזי שליטה של זיסר המחזיקה באחוזה המפוארת בשכונת כפר גנים בפתח תקווה, וממנה שוכר זיסר את הבית כדי לחסוך בהוצאות מס.

הסיבה להליכים של בנק לאומי היא בשל אי עמידה של מוטי זיסר בתשלומי המשכנתא שנטל מהבנק לצורך הקמת הבית. החוב עומד כיום על כ-20 מיליון שקל.

אחוזת הענק בה מתגורר זיסר, הנמצאת תחת אבטחה צמודה בכל שעות היום, משתרעת על פני כשישה דונמים, כאשר השטח הבנוי משתרע על פני 3,000 מ"ר.

באחוזת הענק יש מקווה, בית כנסת, בריכה גדולה, אולם באולינג ועוד. לפי ההערכות, עלות הקמת היה נעה בין 45 ל-55 מיליון, וזה שוויו של הבית כיום.

כעת, אם בתוך זמן קצר זיסר לא יפרע את המשכנתא לבנק לאומי הוא ייאלץ לפנות את הבית, ובמקרה כזה, הבנק ישתלט על הבית ויפעל למכירתו כדי לפרוע את החוב.

מבנק לאומי נמסר כי "הבנק אינו מוסר מידע לגבי לקוחותיו". ממרכזי שליטה הפרטית נמסר: "ככל שידוע לנו, הידיעה אינה נכונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר