הדור הגמיש הבא: LG חשפה את ה-"G FLEX 2"

חברת האלקטרוניקה הקוריאנית הציגה בכנס CES 2015 בלאס ווגאס את הדור הבא של הפאבלט הגמיש של החברה "G FLEX 2". המכשיר עמיד בפני שריטות ונפילות והוא מהסמארטפונים הראשונים העוברים לטכנולוגיית ה-DDR4

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

תערוכת CES 2015: תערוכת האלקטרוניקה היוקרתית והבין לאומית בלאס וגאס ( 2015 CES) שנפתחה היום (שני) בקול תרועה גורמת לענקיות הטכנולוגיה להציג את מיטב הפיתוחים עליהם עבדו במהלך השנה החולפת.

במהלך התערוכה חשפה היום חברת LG הקוריאנית את הדור הבא למכשירי הפאבלט הגמישים של החברה, ה- G FLEX 2. המכשיר מושק שנה לאחר השקת ה G FLEX, LG, ולטענת החברה הנו דגם משופר בכל היבט, עם עיצוב מתקדם יותר, ביצועים ונוחות משתמש טובה יותר.

ה-G FLEX 2 מציג עיצוב העושה שימוש בזוויות חלקות וקימורים מעוצבים, ובמיטב החומרה. בלבו פועם מעבד Qualcomm® Snapdragon™ 810 עם שמונה ליבות, 64 ביט, שבחברה מקווים כי יבטיח ביצועים עוצמתיים וחלקים.

המכשיר החדש של החברה משתמש בזיכרון RAM בנפח 2GB בלבד, אך מציג שימוש ראשון בטכנולוגיית DDR4, שנמצאת כיום בתחילת דרכה ומשמשת בעיקר מחשבים בעלי ביצועים יוצאי דופן. זיכרון האחסון של המכשיר יציע 16 או 32 GB בדגמים שונים.

ב=LG החליטו הפעם להקטין את המסך הענק, והמכשיר מגיע עם מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית FULL HD ומערכת הפעלה חדשה. בחברה מבטיחים שימוש מעולה גם בהפעלה של תכונות מתקדמות כגון "מבט חטוף" (Glance View). הכיסוי האחורי הייחודי מאופיין ב"ריפוי עצמי" (Self Healing) שכעת אפקטיבי ומהיר יותר בהשוואה לדגם הקודם.

לטענת החברה, המסך הקעור לא רק מציע מראה מיוחד יותר, אלא גם תועלות ארגונומיות והנדסת אנוש מתקדמת. בזכות המסך הקעור, המיקרופון צמוד יותר לפה וכך מתקבלת איכות קול טובה יותר ללא רעשים חיצוניים בהשוואה למכשירים רגילים.

ה G FLEX 2 הוא המכשיר הראשון המצויד במעבד Snapdragon 810 המצויד בשמונה ליבות הפועל ב-64 ביט, ומותאם לאנדרואיד 5.0. תכנים "כבדים", כגון גרפיקה עשירה יוצגו במהירות ובצורה חלקה בזכות כרטיס גרפי מתוצרת Qualcomm® Adreno™ 430 GPU.

מראהו הייחודי של ה-G FLEX 2 עמיד לדברי החברה ב-20 אחוזים יותר תודות לכיסוי הזכוכית על המסך שמיוצר בתהליך כימי מיוחד שפותח על ידי LG.

גב המכשיר מאופיין ביכולת ריפוי עצמי (Self Healing) מהירה יותר בהשוואה לדגם הקודם, השומרת על המכשיר מפני חתכים ושריטות הנגרמות משימוש יומיומי. LG הצליחה להוריד את זמן הריפוי מ-3 דקות, בדגם הקודם ל-10 שניות בלבד בהתחשב בטמפרטורת החדר.

ה-LG G FLEX 2 יהיה זמין החל מסוף ינואר בקוריאה ומיד לאחר מכן בשווקים מרכזיים ברחבי העולם. המכשיר יימכר בצבע פלטיניום. המחיר המומלץ לצרכן טרם נחשף.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר