דיווח: הרב יאשיהו פינטו ישוב השבוע לישראל

שעות לאחר שבית המשפט המחוזי דחה בקשת פרקליטיו לדחות את הקראת כתב האישום בשל מצבו הבריאותי, דיווחו חסידיו של הרב יאשיהו פינטו כי הוא צפוי לחזור השבוע לישראל ואף למסור שיעור (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הרב פינטו (צילום: נתי שוחט, פלאש 80)

האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו יגיע במהלך השבוע הקרוב לישראל וימסור שיעור בבית מדרשו 'שובה ישראל' באשדוד, כך דיווחו חסידיו. מוקדם יותר היום (ראשון), דחה בית המשפט המחוזי בתל אביב את בקשת פרקליטיו לדחות שוב את הדיון במשפטו בשל מצבו הבריאותי.

הדיון המדובר, בו יוקרא כתב האישום נגדו במסגרת הסדר הטיעון עליו חתם עם הפרקליטות היה אמור להתקיים בעוד יומיים, אך עורכי דינו של הרב ביקשו שוב לדחות את הדיון, זאת בשל מחלת הסרטן ממנה סובל הרב והטיפולים הרפואיים שהוא עובר בבית החולים במנהטן.

רק לפני פחות משבועיים, עבר הרב פינטו שוב הליך פולשני בהרדמה מלאה בשל מחלת הסרטן ממנה הוא סובל. כאמור, הרב פינטו ינחת בימים הקרובים בישראל ואף ימסור שיעור לתלמידיו.

בדף הפייסבוק של תלמידיו נכתב: "צהלי ורוני יושבת ציון - זכות גדולה לכולם, בע"ה כבוד האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א יגיע לארץ הקודש השבוע, וימסור שיעור מרכזי וחשוב ביום חמישי הקרוב הבעל"ט. כז' ניסן - 16.4.15 בישיבה הקדושה "שובה ישראל" באשדוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר