גיבור היום: המאבטח שנטרל מחבלת ביום הולדתו • צפו

ישי קרייטנברגר, מאבטח חרדי מביתר עילית, הצליח לנטרל מחבלת ערביה שדקרה אותו בכניסה לעיר, וזאת ביום הולדתו ה-33. "תפסתי ממנה מרחק, שלפתי את הנשק והצלחתי לנטרל אותה" • צפו (ארץ)

(צילום: רועי ינובסקי - ynet)

גיבור היום בפיגוע בכניסה לעיר ביתר עילית הוא המאבטח החרדי, ישי קרייטנברגר, שנדקר על-ידי המחבלת הערבייה חלווה סלים דרוויש חמאמרה מהכפר חוסאן והצליח לירות בה ולנטרל אותה, וכל זה ביום הולדתו ה-33.

בצהריים הוא שחזר את שאירע וסיפר: "עמדתי בעמדת האבטחה בכניסה לעיר ביתר עילית, ראיתי ממרחק, זיהיתי את המפגעת שהיא ירדה אלי באופן רגלי מכיוון הכיכר לכניסה לעיר. היא היתה נראית לחוצה, הסתכלה לצדדים היתה נראית אחת שלא מכירה את המקום".

"כשהתקרבה אלי הציגה לי תעודת זהות ירוקה", הוא מספר, "הסתכלתי, לא היה אישורים לא היה שום דבר, היא דיברה איתי רק בערבית לא דיברה עברית בכלל, אמרתי לה את לא יכולה להיכנס, אין לך אישור, תוך כדי שאני מדבר איתה אני רואה שהיא מכניסה יד לתיק".

"שאלתי אותה מה את מכניסה יד לתיק מה יש לך שמה, איך שאני שואל את זה, היא הוציאה את הסכין והצליחה טיפה לדקור אותי ולעשות לי שריטה, תפסתי ממנה מרחק, שלפתי את הנשק והצלחתי לנטרל אותה", מספר קרייטנברגר בסיפוק.

בסיום השחזור הוא מספר על יום הולדתו שחל היום: "8 לנובמבר זה היום הולדת שלי, היום אני בן 33, אני יכול להגיד שקיבלתי היום את החיים שלי במתנה, אתחיל מעכשיו בספירה חדשה של החיים",.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר