פרסום ראשון

הקיצוץ ברבנות הראשית: האם העובדים יכריזו על שביתה?

במסגרת קיצוץ רוחבי, קוצץ גם תקציב הרבנות הראשית לישראל ונפגעו שעות העובדים. בניסיון לגשר נערכה פגישה עם האוצר בלשכת הגר"ד לאו. והעובדים מאיימים: נכריז על שביתה (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרבנים הראשיים לישראל (יעקב כהן, פלאש 90)

פרסום ראשון: האם הרבנות הראשית תצא לשביתה? יתכן שכן. כך עולה ממסמך פנימי שהגיע לידי "כיכר השבת".

כחלק מקיזוז רוחבי שבוצע בכל משרדי הממשלה, גם ברבנות הראשית לישראל קוצצו 33 אחוז בשעות נוספות של העובדים וכן 2.5 אחוז בכלל הכמויות של התקנים ברבנות. מה שמעלה את חמתם של עובדי הרבנות, שלדבריהם גם בלי הקיצוץ מצבם רע מבחינת כוח אדם.

בימים אלו מתנהל משא ומתן עם אף התקציבים באוצר, בכדי לנסות ולמנוע את הקיצוץ, כאשר העובדים פנו לרב הראשי הגאון רבי דוד לאו שיסייע להם במאבק.

בשבוע שעבר התקיימה פגישה בלשכתו של הגר"ד לאו, בפגישה השתתפו מנכ"ל הרבנות בפועל עו"ד עודד פלוס, בכירי משרד האוצר והחשבת של הרבנות.

בפגישה העלו הרב לאו ומנכ"ל הרבנות את המצוקה שלדבריהם קיימת ברבנות הראשית והסבירו מדוע הקיצוץ לא מובן ולא יכול להתבצע במשרדי הרבנות: "גזרה זו תפגע לחלוטין בעבודתנו השוטפת", טענו.

לדברי תקציבאית הרבנות שרון יגן, בכירי משרד האוצר הביעו "הזדהות והבנה כי ישנה מצוקה גדולה בנושא התקציבי וסוכם כי הצוותים המקצועיים משני הצדדים יפגשו בדחיפות בנושא".

במכתב, ששיגרה יגן בהעתק לרב הראשי, למנכ"ל ולחשבת המשרד, היא שולחת מסר ברור ומאיים כי גם שביתת העובדים עומדת על הפרק: "בתקווה להביא לפתרון נושא חשוב זה, במטרה להימנע מנקיטת צעדים מצד העובדים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר