אזולאי התערב, והשביתה במשרד לשירותי דת נדחתה

ברגע האחרון נדחתה השביתה המתוכננת של עובדי המשרד לשירותי דת וזאת לאור התערבותו של השר לשירותי דת דוד אזולאי במשבר והבטחתו כי ימנע כל פגיעה בעובדי המשרד (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
השר דוד אזולאי (צילום: פלאש 90)

ברגע האחרון נדחתה השביתה המתוכננת של עובדי המשרד לשירותי דת וזאת לאור התערבותו של השר לשירותי דת דוד אזולאי במשבר.

עובדי המשרד תכננו לפתוח בשביתה בעקבות הכוונה להחיל שורת קיצוצים במשרד שיבואו על חשבון העובדים, אך ברגע האחרון איום השביתה נדחה לשבוע הבא.

בהודעה ששלח יו"ר ועד העובדים במשרד צחי חמדני הוא עדכן את העובדים כי השר אזולאי התערב במשבר ו"הבטיח לנו כי לא יסכים לקיצוצים על חשבון עובדי המשרד".

חמדני הוסיף ועדכן כי "בתוך כך הוא הודיע לנו כי הוא הנחה את הגורמים המקצועיים במשרד למצוא מקור תקציבי חלופי לקיצוץ ממקורות המשרד במידת הצורך ובלבד שלא לפגוע בעובדים".

לדבריו, נקבעה להיום ישיבה עם האוצר אך בשל מילואים של נציג הממונה על השכר הישיבה נדחתה ליום שני הקרוב. "משכך נתבקשנו על ידי המנכ"ל לדחות את השביתה ליום שאחרי ישיבה זו שכן לדברי המנכ"ל, ניתן לומר כי משיחות שלו עם נציגי האוצר הם מבינים כי לא ניתן להחיל קיצוצים במשרד לשירותי דת וכי הם יאשרו לו לבצע את הקיצוצים מסעיף תקציבי אחר ולא על חשבון העובדים".

לאחר שהדברים התקבלו גם בכתב, החליטו בוועד העובדים לדחות את השביתה ליום שלישי בתקווה שעד אז הושא ייפתר והם לא יאלצו לממש את האיום.

בכיר במשרד לשירותי דת אומר כי "דוד אזולאי מתגלה כבן אדם אמיתי וכמנהל מוכשר. הוא הציל את המשרד ממבוכה גדולה ועצר את השביתה במו ידיו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר