חשיפת "כיכר השבת"

בכירים בעיריית י-ם: 'ברקת רוצה לקנות את החרדים בכסף'

בכירים בעירייה טוענים בעקבות חשיפת 'כיכר השבת' על התקציבים לאירועים החרדיים בבין הזמנים, כי ברקת מנסה לקנות את החרדים בשל מאבק השבת. בסביבת ברקת דוחים את האשמות (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
ראש העיר ניר ברקת (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

חשיפת "כיכר השבת": שעות לאחר הפרסום כי ראש עיריית ירושלים ניר ברקת החליט "לפנק" את המפלגות החרדיות ולממן את אירועי חג הפסח של הציבור החרדי בעיר בעלות של כשלושה מיליון שקל מקופת העירייה, טוענים בכירים בעירייה העוסקים במאבק השבת כי ראש העיר מנסה "לקנות" את החרדים לפני הפגישה עם ראשי המפלגות החרדיות שאמורה להתקיים הערב (שלישי) בה יעסקו בסטטוס קוו בעיר וחילולי השבת המתרבים.

עוד בנושא:

כזכור, הבוקר דווח לראשונה ב"כיכר השבת" כי בימים אלו יאושרו בעירייה למעלה מ-3 מיליון שקלים עבור אירועים ופעילות לציבור החרדי בבין הזמנים.

בין שלל האירועים לציבור החרדי, יתקיימו שלושה אירועים גדולים - האחד בבנייני האומה לבני ישיבות - כפי שדווח הבוקר ב"כיכר השבת", בהיקף של כ-300 אלף שקלים. האירוע השני יתקיים גם הוא בבנייני האומה לנשים ונערות, גם כן בהיקף של כ-300 אלף שקלים. האירוע השלישי הוא האירוע של תנועת 'אל המעיין' - "הקבלת פני רבו", שאמור להיערך באצטדיון טדי בימי חול המועד, בהיקף של כמיליון וחצי שקלים.

כעת טוענים בכירים בעירייה כי "ראש העיר ניר ברקת דאג לאישורי התקציב שעות לפני הפגישה המכרעת עם ראש המפלגות החרדיות בכנסת בכדי לרכך את עמדת הפוליטיקאים שלא יממשו את האיום להתנגד לתקציב העיירה".

גורם אחר הגדיר זאת: "ברקת רוצה לקנות את החרדים בכסף. השאלה אם החרדים ימכרו את השבת בתמורה לכסף שיקבלו מראש העיר".

מסביבת ברקת נמסר בתגובה: "אין כל תכנית כזאת וכל האירועים נקבעו מראש בשיתוף נציגי הציבור וללא כל קשר לדיוני הסטטוס קוו. אין כל התנייה בין תקציבים לאירועים וכל מה שפורסם בנושא אינו נכון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר