שידור חוזר

'כיכר Show': מוצ"ש הגדול עם אוהד מושקוביץ

הזמר החסידי אוהד מושקוביץ, במופע מוזיקלי מלא מבית 'כיכר Show' שנערך באודיטוריום של המרכז הלאומי-שלווה. מידי ערב 'כיכר השבת' יביא אליכם לסלון את מיטב האמנים במוזיקה היהודית (כיכר Show)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום ועריכה: נעמי רטבי. סטילס: חיים טויטו)

קרדיטים:

הפקה וניהול אמנותי: איציק דניאל
צילום והפקת וידאו: נעמי רטבי
הגברה ותאורה: עידן שונם הלוי
הקרנות: יוסי עטר
וידאו ארט ומולטימדיה: מדיה פרו
צילום סטילס ועיצוב גרפי: חיים טויטו
ניהול במה: אמיר צברי
הנחיה: מנחם טוקר
תזמורת: אהרל'ה נחשוני ותזמורתו
ייצוג אוהד: אף די די פרודקשיין
ניהול אישי: דוד פדידה

לצפייה במופע הפתיחה של יונתן רזאל והפסנתר כנסו כאן

אוהד מושקוביץ: "בורא עולם מראה לנו מי מנהל את העולם"

כמיטב המסורת של 'כיכר שואו' בשיתוף 'שלווה', קרן דניאלי, הדסה, איחוד הצלה, נועם 1, המבורגרס, וול דאן, ערכנו ראיון קצר עם הזמר אוהד מושקוביץ בו סיפר על החוויה של הופעה מול קהל ווירטואלי כשהוא מפתיע בתגובתו, "דווקא מאד נהניתי וזה הזכיר לי חוויה שהייתה לי בעבר בארה"ב, בתחילת דרכי, בעקבות טעות של הפקה היו 10 אנשים בקהל בלבד... הייתה לי התלבטות ובסוף עליתי ונתתי הופעה במלוא היכולת שלי ומאז בכל ההופעות הגדולות שלי אני תמיד מסתכל מאחורי הקלעים ומציין בבדיחות, יש יותר יותר מעשרה אנשים".
"הפעם היו פחות מעשרה אנשים בקהל ועדיין נהניתי, פשוט דמיינתי את הקהל יושב בבית וצופה בנו וניסיתי לדבר אל הלב שלו", מסביר אוהד.
בהיעדר הופעות בשל הקורונה שמונעת התכנסות אנשים אוהד מתנסה בדברים חדשים כל העת, "זו תקופה שונה, בליל שישי האחרון עשיתי מופע בזום עם קהילות בצרפת, במרסיי ושטרסבורג. 500 משתמשים שונים התחברו ובכל מחשב צפו כמה אנשים ואנו משערים שצפו בי כ-3000 בני אדם. זה סוג שונה של מציאות. אני מאד אוהב דברים חדשים זה נותן טעם חדש וכיף ומשהו שונה".
"גם במופע של 'כיכר שואו' יש משהו חדש נוסף, העליתי לדואט בפעם הראשונה את הזמר קובי ברומר. אני באמת חושב שהוא אחד מזמרי העתיד וזה כבוד גדול להופיע איתו וזה בלעדי בכיכר השבת", חושף אוהד.
אוהד מתייחס למצב באופן כללי ואומר, "מצד אחד יש לנו משבר אמוני שאני בטוח שרבים עוברים אותו. אין תפילה במניין אין קריאה בתורה דברים שהיו נראים לנו א' ב' של היהדות. ופתאום אנחנו בבית כל הזמן וגם חינוך הילדים מאד מסובך. מצד שני בדיוק הפוך, בורא עולם מראה לנו בבירור כיצד העולם מתנהל מלמעלה. אם לפני חודשיים לא היינו יכולים לדמיין שהעולם ישתתק כך, כל המטוסים מושבתים, אין הופעות ואין כלום. בורא עולם מראה לנו הייתם בשגרה חשבתם שאתם מנהלים את העולם? ווירוס אחד שאף אחד לא רואה אותו יעצור את הכל ואתם תשבו בבתים עד שיימצא חיסון. זה שני צדדים של אותה המציאות ואנחנו צריכים להצליח לראות אותם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר