פרסום ראשון

הצתת חנות הסלולר בירושלים: המשטרה עצרה וחקרה חשוד בן 20

ארבעה שבועות אחרי הצתת חנות הסלולר בירושלים, חשוד במעשה, תושב בית שמש, נעצר הלילה בידי המשטרה והובא לחקירה • הפרטים (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: Hadas Parush/Flash90)

פרסום ראשון: תושב בית שמש נעצר הלילה (בין ראשון לשני) בחשד למעורבות בהצתת חנות הסלולר בשכונת גאולה בירושלים לפני מספר שבועות.

החשוד נחקר הבוקר ביחידה לפשעים חמורים של משטרת ירושלים, שנטלה פיקוד על התיק. בסיום חקירתו יובא החשוד לדיון בבית משפט השלום בירושלים, שם המשטרה תבקש להאריך את מעצרו.

החנות המדוברת, השוכנת ברחוב מלכי ישראל בירושלים, הוצתה בתחילת חודש תשרי ונשרפה כליל, כפי שדווח ב'כיכר השבת'. בתום חקירה ראשונית עלה כי מדובר בהצתה מכוונת.

לוחמי האש השתלטו על השריפה במקביל לפעולות סריקה ושחרור עשן מהמבנה ובדירות שסמוכות אליו. במהלך הסריקות לא אותרו לכודים. חנות נוספת שצמודה לחנות הסלולר נפרצה על ידי לוחמי האש בעקבות חדירה של עשן לתוכה וכדי לשלול שריפה נוספת.

כעבור זמן קצר הושגה שליטה באש ולמקום הוזנק קצין חקירות. ל'כיכר השבת' נודע כי על פי החשד, החנות הוצתה על רקע המאבק נגד חנויות הסלולר בשכונה, וזאת לאחר תקופה שקטה שבה לא התרחשו הפגנות נגד חנויות סלולר. הלילה, כאמור, נעצר חשוד במעשה.

בעל החנות מדבר (צילום: חיים גולדברג)

יצחק דרעי, בעל החנות, שיחזר בשיחה עם 'כיכר השבת': "זה היה בסביבות השעה ארבע לפנות בוקר. לא יודעים במדויק מה אירע, מחכים לחקירה של המשטרה. ככל הנראה מדובר בהצתה".

דרעי סיפר כי בחודשים האחרונים לא קיבל איומים וכן לא היו הפגנות. "לפני כשלושה שבועות הגיע לכאן משגיח כשרות שהודיע לי כביכול שהסירו לי את התעודה". לדבריו, הנזק שנגרם לחנות הוא של מאות אלפי שקלים. "אף אחד לא צפה שזה יגיע לדבר כזה של הצתת חנות.

"כשקיבלתי את הטלפון על ההצתה, מהעובד שלי, שיקבל את זה דרך וואטספים, הדבר הראשון שעלה לראש זה הדבר הזה. מה הלאה? רק אלוקים יודע מה יהיה. אולי נחזור ואולי לא. צריך הרבה כסף בשביל שנחזור. אני מצפה מאוד מהמשטרה שתעשה את העבודה שלה כמו שצריך, בשביל למצוא את המצית. מי שעשה את הדבר הזה צריך להיענש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר