דיל 'עמאר אריאל' יוצא לדרך:

הרבנים עמאר ואריאל הציגו מועמדותם: "נענינו לפניות"

לאחר החתימה על הדיל: הרב שלמה משה עמאר והרב יעקב אריאל מפרסמים מכתב משותף, בו הם מודיעים על מועמדותם לתפקיד הרב הראשי לישראל. "קיבלנו פניות רבות מגדולי ישראל, המבקשים כי נסכים לשמש שנינו בכתר אחד". הרבנים הודיעו: "החלטנו להיענות לפניות" • המכתב המלא (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרבנים עמאר ואריאל (צילום: פלאש 90)

שעות ספורות לאחר שמרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף חתם על מכתב תמיכה ברב יעקב אריאל לתפקיד הרב הראשי האשכנזי, מפרסמים הראשל"צ הרב שלמה משה עמאר והרב יעקב אריאל מכתב משותף ומודיעים על הצגת מועמדותם לתפקיד הרבנים הראשיים לישראל.

במכתב שנשלח לרב חיים דרוקמן, יוזם הדיל, כתבו הרבנים: "אין זה סוד שאנו נמצאים בתקופת הרת גורל לעתיד העם, הארץ וקיום ההלכה המסורה לנו מדור לדור".

"בימים האחרונים קיבלנו פניות רבות מגדולי ישראל, מרבני ערים והקהילות מכל החוגים והעדות ומיושבים על מדין ועל כל ראש צבאם מרן הראשון לציון רבנו עובדיה יוסף שליט"א, המבקשים כי נסכים לשמש שנינו בכתר אחד ולקבל על עצמנו בצוותא את תפקיד הרבנים הראשיים לישראל, תוך הרמת קרן היהדות והאהבת שם שמיים על הבריות".

הרבנים הוסיפו עוד, "אנו מודיעים בזאת שהחלטנו להיענות לפניותיהם של גדולי ישראל, ולהציג את מועמדותנו כמקשה אחת , לתפקיד הרבנים הראשיים לישראל".

"אנו תפילה כי חפץ ה' בידנו יצלח ונזכה לקדש שם שמים בהליכותנו, לרומם את כבוד הרבנות הראשית לישראל, להאהיב שם שמים על הבריות ולעמוד בעז על משמר ההלכה וצביון מערכות הדת בארץ ישראל".

הרבנים סיימו את המכתב וכתבו: "ויהי נועם ה' אלוקינו עלינו".

כזכור, מוקדם יותר נחשף ב'כיכר השבת', כי ביום שישי האחרון התקיימה פגישה במעונו של מרן הגר"ע יוסף, בה השתתפו יו"ר ש"ס חבר-הכנסת אריה דרעי והראשון לציון הרב שלמה משה עמאר. לאחר הפגישה בה דנו ב'דיל' שנרקם בין תנועת ש"ס למפלגת 'הבית היהודי' הוחלט כי הגר"ע יוסף יחתום על מכתב תמיכה ברבנים עמאר ואריאל ובכך להוציא אל הפועל את הדיל.

היום (שני), חתם הגר"ע יוסף על מכתב שכתב הרב שלמה עמאר לרב חיים דרוקמן, יוזם הדיל להרצת הרבנים עמאר ואריאל.

בסוף המכתב, הוסיף מרן הרב עובדיה יוסף וכתב כי "המתווה שהתווה כבודו בעניין מועמדות רבה של רמת גן הרב יעקב אריאל לתפקיד הרב הראשי לישראל, ואני מסכים להנ"ל", וצירף את חתימתו.

המכתב המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר