שוב: המשטרה עצרה את נחמן ברלנד

נחמן ברלנד יישב במעצר ביום הכיפורים? המשטרה עצרה את בנו של מנהיג 'שובו בנים', ותדרוש להאריך את מעצרו • ברלנד שהה עד עתה במעצר בית בישוב 'בית חילקיה' (חרדים)

נחמן שטרנהרץ | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

יישב במעצר ביום הכיפורים? בשעות האחרונות היום (ה') המשטרה עצרה שוב את נחמן ברלנד, בנו של מנהיג שובו בנים, הרה"צ אליעזר ברלנד, והיא תבקש מחר מבית המשפט להאריך את מעצרו.

ל'כיכר השבת' נודע כי עם ברלנד נעצרו שני מקורבים נוספים, וגם להם המשטרה תבקש להאריך את המעצר.

טרם ברור מה סיבת המעצר, וככל הנראה המעצר הוא לא על עבירות כלכליות. יצוין כי עד עתה ברלנד שהה במעצר בית ביישוב בית חילקיה בצו בית המשפט, משם נלקח למעצר.

כזכור, בשעות הצהריים ביום שלישי של השבוע שעבר, החליט בית המשפט במחוזי בירושלים לשחרר את ארבעת עצירי פרשת 'שובו בנים', לאחר שלושה שבועות במעצר.

הארבעה, נחמן ונתן ברלנד - בנו ונכדו של הרב אליעזר ברלנד, מנחם ישורון - גבאי הרבנית ברלנד, ואהרון תפילינסקי, ישהו בביתם בראש השנה ולאחר-מכן ישהו במעצר בית מחוץ לבית למשך שלושים יום. תפילינסקי עצמו ישהה בבית.

נחמן ברלנד שוחרר תמורת הפקדה של 100 אלף שקל במזומן, נתן ברלנד ומנחם ישורון הפקידו גם הם מאה אלף שקל, אהרון תפילינסקי שוחרר בערבות של 50 אלף שקל.

• עשו לייק לעמוד הפייסבוק של 'כיכר השבת' ותישארו מעודכנים

בנוסף, החליט בית המשפט כי הארבעה יפקידו את הדרכונים כדי שלא יוכלו לצאת מחוץ למדינה ובכלל זה מנע הם את הנסיעה לאומן לראש השנה.

הארבעה נעצרו לפני כשלושה שבועות על ידי חוקרי היחידה המרכזית של משטרת ירושלים ומעצרם הוארך שוב ושוב על-ידי בת המשפט.

החשדות המרכזיים נגד הארבעה הם חשדות לעבירות של הלבנת הון במאות אלפי שקלים ומרמה בנכסים של מוסד בירושלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר