בית המשפט: למרות מינוי מפרק לעמותה, הליך התביעה נגד נחמן ברלנד יימשך

בית המשפט המחוזי בירושלים החליט כי הליך התביעה נגד נחמן ברלנד יימשך למרות מינוי מפרק לעמותה. עו"ד דוד הלפר ל'כיכר השבת': "הגיעה השעה שעושקי המסכנים יתנו את דינם" (חרדים, בארץ)

נחמן שטרנהרץ | כיכר השבת |
נחמן ברלנד (צילום ארכיון: פלאש 90)

תביעת הענק נגד מוסדות 'שובו בנים: בית המשפט המחוזי בירושלים קבע הבוקר (שלישי) כי ישראל ברזל יוכל להמשיך בהליך התביעה נגד נחמן ברלנד והמוסדות למרות שמונה להם מפרק.

בית משפט המחוזי קיבל הבוקר את ההחלטה הלא שגרתית, ורק בשל חומרת העדויות אפשר להמשיך ולנהל את המשפט נגד "נחמת ציון", למרות שיש עיכוב הליכים על כל התביעות נגדה בשל מינוי מפרק לעמותה.

לטענת ברזל, נחמן ברלנד, בנו של מנהיג "שובו בנים" הרב אליעזר ברלנד "עשק" ארבע דירות ברחבי ירושלים ועוד בניין יקר ערך בעיר אומן שבאוקראינה.

במסגרת התביעה נגד המוסדות, הגיש פרקליטו של התובע, עו"ד דוד הלפר חוות דעת של ד"ר גבי זוהר, עובד סוציאלי מוסמך ומומחה בנושא כתות המשמש יועץ למרכז הישראלי לנפגעי כתות. ולדעתו של זוהר, 'שובו בנים' נחשבת לכת.

עו"ד דוד הלפר בא כוחו של ישראל ברזל אמר ל"כיכר השבת" כי: "אנו מברכים על כך שבית המשפט השכיל להבין את מה שבני קהילת שובו בנים יודעים זה מכבר, כי הגיעה השעה שעושקי המסכנים יתנו את דינם".

החלטת בית המשפט

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר