ערב סוחט דמעות: מלווה מלכה בבית רפאל שיליץ

זמרים, בני משפחה וחברים התאספו בבית משפחת שיליץ למלווה מלכה מיוחד שנערך כדי לחזק את אב המשפחה המתאושש מתרומת הכליה. ג'רופי: "ערב בלתי נשכח (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
רפאל שיליץ מתאושש מהניתוח (צילומים: יוני צור)

בבית משפחת שיליץ שאביהם, רפאל קם בבוקר והחליט לתרום כליה ליהודי שאיננו מכיר ולפני שבוע ימים הגשים את מבוקשו, כלייתו הוצא מגופו והושתלה בגופו של האברך שלמה קנפלמכר, מתקבלים טלפונים רבים של מכרים, חברים ואנשים שהם אינם מכירים. מילות הערכה והתודות נשמעים מבעד לשפורפרת.

אמש עם צאת השבת התאספו זמרים, בני משפחה וחברים בבית המשפחה בכדי לשמחם בזמן ההתאוששות שלאחר הניתוח. ערב השירה שבכולו נשמעו שירי רגש, השתתף הזמר מנדי גרופי בליווי לייבלה ליפסקר.

ג'רופי סיפר ל"כיכר השבת" על הערב שסחט מכולם דמעות של רגש: "היה באמת ערב ספונטני ובלתי נשכח. אנחנו מכירים 13 שנה את רפאל ולא ידעתי מהסיפור, קיבלתי הודעה על כך כמו כולם, שלחתי לו הודעה שאני תומך וגאה בו. שאלתי אותו "מתי פוגשים אותך?", הוא השיב "תגיע במוצאי שבת". הוא לא ידע שאני מתכונן להביא את כולם".

"הגענו עם תזמורת והוא היה מופתע. חשבתי תחילה שנהיה רק עם המשפחה אבל אז הגיעו עוד ועוד חברים וסלון הבית היה מלא באורחים וחברים, ישבנו שם עד שעתיים אחרי חצות, היה ערב מלא עם שירי נשמה, זה היה מרגש מאוד. שיר אחרי שיר, היה מקסים". הוסיף הזמר.

ההיכרות בין גרופי לרפאל שיליץ היא רבת שנים: "הייתי איתם בטיול קיץ בפראג. הוא בעל מידות. רפאל ידוע כאיש מיוחד, הוא באמת זן נדיר, תמיד הוא שואף לטוב. לא תשמע אותו מדבר רכילות אלא הוא תמיד נמצא בחיפוש אחר עבודת השם כי מתאימה. הוא איש מיוחד. כתבתי לו שאני מאושר שאני מכיר מישהו כזה, חבר קרוב בדרגה כזאת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר