פרקליט הנאשם ברצח אבו חדיר: "השאלה היא האם הקטין רצח"

פרקליטו של אחד החשודים ברצח הנער מוחמד אבו חדיר משועפאת אומר ל'כיכר השבת' כי מדובר ב"אירוע מזעזע וחמור וקשה", אך מטיל ספק, "ננסה להוכיח שידו של הקטין אל הייתה במעל" (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
עורך הדין אבי חימי (צילום: פלאש 90)

שעות אחרי פרסום העדויות המצמררות של החשודים ברצח הנער הערבי מוחמד אבו חדיר משועפט, פרקליט אחד החשודים ברצח אומר כי האירוע חמור ומזעזע. לדבריו, עדיין מוקדם לומר כיצד תסיים הפרשה ובתקופה הקרובה ינסו הפרקליטים להוכיח כי חלק מהחשודים לא קשורים לרצח.

עו"ד אבי חימי, פרקליטו של אחד הנאשמים הקטינים, אמר ל"כיכר השבת" כי "מוקדם עדיין לומר כיצד תסתיים הפרשה. האירוע הוא מזעזע וחמור וקשה אבל השאלה אם הקטין ביצע את הרצח. זו השאלה הרלוונטית ואנחנו ננסה להוכיח שידיו לא במעל".

בפרשה המדוברת שלושה נאשמים, אחד בגיר ושניים קטינים. לדברי הפרקליט המייצד את הקטין מבין השניים, "הוא טוען שהוא לא עשה את זה. הוא מכחיש שהוא תכנן ופעל לרצוח את אבו-חדיר", אומר הפרקליט.

העדויות במשטרה של רוצחי הנער מוחמד אבו חדיר משועפט נחשפו אתמול: "רצינו לענות את הקורבן, שיידע שהוא הולך למות כקורבן על יהודים שנרצחו" אמרו הרוצחים. על-כך השיב הפרקליט כי "האירוע חמור ומזעזע".

מאז חשיפת הפרשה, החליפו הנאשמים מספר עורכי-דין. הפרקליט סבור כי מדובר בהליך טבעי ולא הליך שאמור לעורר תהיות שונות. "בהליכי המעצר הם יוצגו על-ידי עורכי דין מטעם עמותת חוננו ואחרי שהוגש כתב אישום, המשפחות מתעשתות ולוקחים עורכי דין שהם מוצאים לנכון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר