מחטף בעיריית ירושלים

הנציגים החרדים בירושלים פוצצו דיון על תקציב לרפורמים

סערה בכיכר ספרא: הנציגים החרדים מאשימים את יו"ר ועדת תמיכות, כי העביר ב"מחטף שערוריתי" תקציב לעמותה המזוהה עם הרפורמים. לאחר מהומה נציג חרדי הוצא והדיון פוצץ (חרדים)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: אביר סולטן, פלאש 90)

מהומה בעיריית ירושלים: הנציגים החרדים בעיריית ירושלים, פוצצו לפני זמן קצר, דיון בוועדת התמיכות בעיריית ירושלים שדנה בהעברת תקציב עבור לימודי "התחדשות ישראלית", שמזוהה עם התנועה הרפורמית בישראל.

הנציגים החרדים שהתנגדו להקצאה, ניסו לעכב את הדיון עד לבואו של סגן ראש העירייה, ישראל קלרמן, אך יו"ר הוועדה, חנן רובין (התעוררות) התעקש להעביר את התקציב לפני שקלרמן יגיע, בכדי למנוע מהחרדים רוב בוועדה.

יו"ר סיעת אגודת ישראל חבר המועצה, יעקב הלפרין, שניסה לנאום נגד ההקצאה, נקטע על ידי ראש הוועדה, ובהמשך אף הוצא מהדיון. בסופו של דבר לאחר המהומה הופסקה הישיבה.

הלפרין אומר בשיחה עם "כיכר השבת" כי לאחר שישב בוועדה במשך שלוש שעות, ולמרות שטרח להגיע לישיבה על אף הצום, זאת לאחר שביקש מרובין לדחות את הדיון לאחר הצום. הוא ביקש לנאום כמו שאר חברי הוועדה, אלא שאז רובין קטע אותו והעביר את התקציב השנוי במחלוקת.

"מדובר בשערורייה ובמחטף של יו"ר הוועדה ששוב מנסה להעביר תקציב במחטף, אנו נערער על התקציב שהועבר במחטף שערורייתי", אומר הלפרין ל"כיכר השבת".

את תגובתו של חנן רובין לא ניתן היה להשיג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר