המסמכים נחשפים

התורם הכבד של קלינטון דרש לתאם פגישה עם האדמור ממלטה

אחד התורמים הכבדים לקמפיין של הילרי קלינטון, דרש לתאם פגישה בין שגריר ארה"ב למי שמכונה "האדמו"ר ממלטה". כך נחשף במיילים הסודיים החדשים של קלינטון שנחשפו (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: Yaakov Lederman/Flash90)

הדרישה המוזרה של התורם של קלינטון: בימים האחרונים נחשפו בארה"ב עשרות הודעות איימייל חסויות נוספות שנשלחו למייל האישי של הילרי קלינטון, בעת ששימשה כמזכירת המדינה של ארצות הברית.

על פי פרסומים בכלי התקשורת בארצות הברית, אחד המיילים חושף בקשה מוזרה למדי, שהגיש אחד התורמים ה'כבדים' של קלינטון - ארגון פגישה בין שגריר ארה"ב במלטה למי שמכונה "האדמו"ר ממלטה".

על פי הדיווחים בארצות הברית, בשנת 2011 התקבל מייל מהעוזר של קלינטון בו נכתב כי איש העסקים הדרום אמריקאי, ג'ררדו וורטין, שתרם לקמפיין של קלינטון מיליוני דולרים, מבקש לארגן מפגש בין האדמו"ר ממלטה, אותו הוא מכנה כ"אדמו"ר" וכ"ידיד ותומך גדול", לבין שגריר ארצות הברית במדינה.

ה"אדמו"ר" בבית שמש (צילום: יעקב לדרמן)

על פי הדיווחים, האדמו"ר ממלטה אכן התכונן לפגישה עם השגריר האמריקאי באי מלטה, אך לא נכתב אם הפגישה יצאה לפועל בסופו של דבר. על פי תכתובות המיילים, האדמו"ר מכונה כ"מנהיג דתי באי מלטה".

במייל שנשלח לאחר מכן לפקיד בכיר במחלקת המדינה האמריקנית שביקש לברר איזה מסר להעביר לשגריר שאמור לפגוש את האדמו"ר, נכתב כי "אין צורך בפעילות מיוחדת, רק להעביר מידע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר