חודש אחרי התקיפה

חשוד נעצר בחשד לתקיפת השוטר הקהילתי

חודש אחרי שהשוטר הקהילתי במאה שערים הותקף, אתמול נעצר חשוד נוסף בתקיפתו. החשוד, תושב בני ברק ועל פי המשטרה, הוא תקף "בצורה הכי קשה" • מעצרו הוארך (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג כיכר השבת)

המשטרה עצרה תושב בני ברק בחשד שהיה מעורב לפני כחודש בתקיפה של השוטר הקהילתי בשכונת מאה שערים ומעצרו הוארך בארבעה ימים.

במהלך הדיון שהתקיים בבית משפט השלום, ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד. נציג המשטרה טען בדיון כי החשוד תקף את השוטר מאיר עמוסי באזור מאה שערים.

עוד טענו במשטרה כי השוטר היה לבוש במדי משטרה והיה בעבודתו במקום. על פי החשד, החשוד קפץ עליו, תקף אותו והשליך עליו את הטלפון.

לפני כחודש אחריו נעצר ולאחר דיון הוא שוחרר בתנאים מגבילים. אמש, החשוד הסגיר את עצמו למשטרה, לאחר שמס' פעמים השוטרים היו בביתו על מנת לבצע את צו המעצר כנגדו. על פי החשד, המשיב היה מעורב בתקיפה. "השוטר זיהה את החשוד בצורה וודאית כמי שתקף אותו. בכוונתנו לבצע עוד פעולות חקירה. גרסת המשיב מבולבלת, הוא קשר את עצמו למקום ולשוטר, אך טוען כי רק עבר במקום אך לא תקף אותו" אמר נציג המשטרה.


עוד אמר נציג המשטרה שהחשד שהחשוד הוא "דומיננטי, פעיל מרכזי, שתקף אותו בצורה הכי קשה מכלל החשודים." אמר. "אין מקום לבלבול כי המשיב פעיל דומיננטי. הוא השתתף במספר אירועים."

"מדובר באדם בעל חשיבות. זה חשוד כי המשיב בחקירתו טוען שאין לו איזהו ערך, הוא לא משפיע. מאחר שיש איזוהי עבירה כנגד אותו שוטר, הוא גם הוגדר כשוטר מאוים. חשוד לציין כי מדובר פה בבן אדם בעל השפעה."

החשוד אמר בדיון להגנתו כי "לא ידעתי דבר על זה שמחפשים אותי. בפעם הראשונה באו אלי, אשתי אמרה לי שבאו אלי, ולכן הגעתי למחרת לתחנת משטרה. אין לי קשר למעשה, באתי לאחר מכן. אני חושב כי מדובר במעצר שווא. בצו המעצר שנתנו לי כאשר הייתי פה, כתוב שהיה צריך להביא בפני שופט תוך 24 שעות. אני עצור מאתמול בבוקר ורק עכשיו הביאו אותי לפני שופט, זה ממש לא בסדר."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר