חשיפת 'כיכר' | תיעוד מביה"מ

הוארך מעצר החשוד בהצתת חנות הסלולר; "אירוע חמור"

כחודש לאחר הצתת חנות סלולר בירושלים, המשטרה עצרה במהלך הלילה חשוד במעשה. החשוד הובא לבית המשפט, שם דרשה המשטרה מהשופט להאריך את מעצרו בעוד שמונה ימים; "יש לנו עוד 26 פעולות חקירה לבצע" (משטרה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
החשוד מובא לבית המשפט (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

חשיפת 'כיכר השבת': תושב בית שמש נעצר הלילה (בין ראשון לשני) בחשד למעורבות בהצתת חנות הסלולר בשכונת גאולה בירושלים לפני מספר שבועות.

לפני כשעה הגיע החשוד לדיון בבית משפט השלום בירושלים, המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשמונה ימים, בשל היותו חשוד בהצתה וקשירת קשר לביצוע פשע.

בפתח הדיון אמר נציג המשטרה: "מדובר בהארכת מעצר ראשונה, החשוד נעצר בחמש לפנות בוקר, מדובר באירוע הצתה חמור של עסק בציבור החרדי שנמצא מתחת דירות מגורים, בנס האירוע הסתיים לא פגועים בנפש, נגרם נזק כבר לבעל החנות, העבירה שבוצעה היתה יכולה לגבות חיים של אנשים, יש מעורבים נוספים באירוע שטרם נעצרו, מדובר בחקירה בראשיתה, יש לנו עוד 26 פעולות חקירה לבצעה, מתוך 23 פעולות חקירה בנות שיבוש".

נציג המשטרה הבהיר לעורך דינו של החשוד רועי פוליטי, כי "מאז המקרה ביצענו פעולות חקירה מסוימות, בחקירה הוא נשאל ונתן גרסה, החקירה שבוצעה היא חקירה ראשונית, עדיין לא הוטחו בחקירה כלל הממצאים".

עורך דינו של החשוד עורך הדין רועי פוליטי אמר בדיון, כי "לחשוד הוצג תיעוד שהוא היה בירושלים באותו לילה ולא בבית שמש, והחשוד טוען שהוא היה בירושלים בגלל ימי הסליחות והוא הגיע להגיד סליחות, אני מבקש לשחרר את החשוד, שמונה ימים זה הרבה, זה נועד לשבור את החשוד".

השופט שמע את שני הצדדים והחליט להיענות באופן חלקי לבקשת המשטרה ולהאריך את מעצרו של החשוד רק בארבעה ימים.

כזכור וכפי שדווח מוקדם יותר ב'כיכר השבת', החשוד נחקר הבוקר ביחידה לפשעים חמורים של משטרת ירושלים, שנטלה פיקוד על התיק. בסיום חקירתו יובא החשוד לדיון בבית משפט השלום בירושלים, שם המשטרה תבקש להאריך את מעצרו.

החנות המדוברת, השוכנת ברחוב מלכי ישראל בירושלים, הוצתה בתחילת חודש תשרי ונשרפה כליל, כפי שדווח ב'כיכר השבת'. בתום חקירה ראשונית עלה כי מדובר בהצתה מכוונת.

לוחמי האש השתלטו על השריפה במקביל לפעולות סריקה ושחרור עשן מהמבנה ובדירות שסמוכות אליו. במהלך הסריקות לא אותרו לכודים. חנות נוספת שצמודה לחנות הסלולר נפרצה על ידי לוחמי האש בעקבות חדירה של עשן לתוכה וכדי לשלול שריפה נוספת.

כעבור זמן קצר הושגה שליטה באש ולמקום הוזנק קצין חקירות. ל'כיכר השבת' נודע כי על פי החשד, החנות הוצתה על רקע המאבק נגד חנויות הסלולר בשכונה, וזאת לאחר תקופה שקטה שבה לא התרחשו הפגנות נגד חנויות סלולר. הלילה, כאמור, נעצר חשוד במעשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר