פרסום ראשון

הורים התפרצו ל"סמינר רמתי" ואיימו, המשטרה עצרה אותם

פרשת אהרן רמתי מתלהטת: זוג הורים נעצרו בחמישי על-ידי המשטרה, לאחר שהגיעו לסמינר ודרשו לקחת את בתם בכוח ● ההורים טוענים כי בתם ביטלה שידוך וניתקה איתם קשר, לאחר שנקלעה לסמינר ● לטענתם, אחד מגדולי הדור הורה להוציא את הבת מהסמינר בכוח. מעצרם הוארך (בחדשות)

אברהם הלוי | כיכר השבת |
אילוסטרציה. משמאל: אהרן רמתי (דוד כהן, פלאש 90)

אהרן רמתי, המנהל סמינר לבנות חרדיות בירושלים, הביא למעצרם של הורים לתלמידה, משום שביקשו להפסיק את לימודיה במקום - כך, לטענת ההורים.

רמתי, כפי שנחשף ב"כיכר השבת", מככב במכתבים חריפים עליהם חתומים גדולי ישראל ובהם הם מזהירים מפניו: "דעתנו היא שאסור לבנות ישראל הכשרות ללמוד אצלו ולא ללכת למקום הנ"ל או לכל סניף אחר שלו, או בהכוונתו".

הפרשה התפוצצה ועוררה סערה גדולה בציבור החרדי. ח"כ ניסים זאב מש"ס התייצב בחזית המאבק נגדו, ורמתי איים כתגובה בתביעת דיבה.

בחמישי, לאחר חודשים של שקט יחסי בגיזרת רמתי, הפרשה שוב התלהטה. זה קרה כשזוג חרדי, הורים למשפחת ד´ שבתם לומדת בסמינר, ביקשו להוציא את בתם בכוח ולהפסיק את לימודיה במקום.

השידוך בוטל במפתיע

ל"כיכר השבת" נודע כי בתם של בני הזוג באה בקשרי השידוכין לפני שמונה חודשים. חודש לאחר-מכן, כך טוענים ההורים - היא נקלעה לסמינר, ביטלה את השידוך במפתיע וניתקה איתם כל קשר.

ההורים היו אובדי עצות. לפני כמה שבועות הם הגיעו אל ביתו של אחד מגדולי ישראל החתומים על המכתב נגד רמתי, וסיפרו לו על מה שארע.

"אין לכם ברירה אלא להוציא אותה משם בכוח", הגיב גדול הדור.

מעצר דרמטי

בהתאם להוראה המפורשת, הגיעו ההורים אל הסמינר ודרשו לשוחח עם רמתי. מנהל הסמינר שמע את טענותיהם והגיב: "היא רוצה להיות כאן, היא לא רוצה לבוא איתכם".

השיחה עלתה לטונים גבוהים, וההורים, בלהט השיחה, השמיעו איום כלפי רמתי.

ההורים עזבו את המקום אבל רמתי החליט לפעול: לטענת ההורים, הוא פנה למשטרה והגיש תלונה. וכך, במהלך חמישי בלילה, הגיעה המשטרה אל בית משפחת ד´ בירושלים ועצרה את ההורים.

בשישי בבוקר הוארך מעצרם בשלושה ימים.

את תגובת אהרן רמתי לידיעה לא היה ניתן להשיג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר