נשבה ארון הקודש

מד"א וצוות הצלה נערכים לאבטחת הלווית נשיא מועצת חכמי התורה

במד"א נערכים ללוויית המונים ומבקשים: "להימנע מלהידחק למוקדי צפיפות ועומס" • כוחות גדולים מאוד של חובשים, פאראמדיקים ומגישי עזרה ראשונה של מד"א וצוות הצלה רכובים על אופנועים, באמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ ובחוליות רגליות יאבטחו את מסע ההלוויה (חרדים)

היערכות מד"א להלוויה (צילום: יחצ)

ארגון מד"א ו'צוות הצלה' נערכים לקראת הלוויית נשיא מועצת חכמי התורה מרן ראש הישיבה הגאון רבי חכם שלום כהן זצ"ל.

עם היוודע דבר פטירתו, החלו להיערך במד"א וצוות הצלה לקראת מסע ההלוויה, הצפוי להיערך בירושלים ואליו יגיעו עשרות אלפי בני אדם מרחבי הארץ.

מסע ההלוויה צפוי לעבור בשכונות רבות בירושלים ועל כן צפויים להיחסם רחובות רבים. על מנת לאפשר לכוחות מד"א בעיר להמשיך ולפעול להצלת חיים גם במהלך ההלוויה, נערכים במד"א וצוות הצלה להפעלת עשרות אופנוענים, חוליות רגליות ופיזורם של אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ במרכזי השכונות על מנת לאפשר הגעה מהירה והענקת טיפול רפואי מהיר לכל נפגע ברחבי העיר, גם במהלך מסע ההלוויה ולאחריה.

לצד זאת, נערכים כוחות גדולים מאוד של חובשים, פאראמדיקים ומגישי עזרה ראשונה של מד"א רכובים על אופנועים, באמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ ובחוליות רגליות לאבטחת מסע ההלוויה. לצורך כך, יפעיל מד"א את כל האמצעים הטכנולוגיים שברשותו, ובהם רכבי הצלה ייחודיים של מד"א להצלת חיים, רכב החפ"ק המיוחד שיוכל לשמש כמוקד מבצעים באירוע ויתפעל את כוחות מד"א בשטח, ואמצעים אלקטרוניים נוספים שישמשו להצלת חיים במהלך האירוע.

היערכות מד"א להלוויה (יחצ)

במד"א מזכירים לציבור, כי גם בעת ההלוויה, מוקד מד"א ימשיך ויקבל קריאות שגרה מרחבי ירושלים וכי כוחות מד"א ערוכים להגיע לכל קריאה בזמן הקצר ביותר. על כן, מזכירים במד"א לציבור כי בעת הצורך יש לחייג למוקד 101 של מד"א ולהישמע להנחיות החובשים והפארמדיקים במוקד עד להגעת כוחות מד"א.

במד"א מבקשים מהציבור הרב שיגיע להשתתף במסע ההלוויה, להימנע מלהידחק למוקדי צפיפות ועומס, לשים לב לילדים הנמצאים בסביבה על מנת שלא לרמוס אותם חלילה, להקפיד על שתייה מרובה, ולהזעיק את מד"א בכל צורך רפואי שעלול להתעורר.

יצויין, כי חוליות רגליות של מד"א יפעלו במהלך מסע ההלוויה ויעניקו טיפול למלווים שיחושו ברע. על כן, יש להתקשר למוקד מד"א 101 ולסייע לחובשים ולפאראמדיקים במוקד שיכוונו את החוליה הרגלית עד להגעה אל הנפגע המשתתף במסע ההלוויה.

בכל התרחשות של אירוע חריג במהלך מסע ההלוויה, יש להישמע להנחיות כוחות הביטחון בשטח ולפעול על פי הוראותיהם.

מנכ"ל מד"א, רמ"ג אלי בין: "קיבלנו בצער רב את ההודעה על פטירתו של מרן הגאון רבי חכם שלום כהן זצ"ל, וכעת נערכים כוחות מד"א באופן מתוגבר על מנת לאבטח את מסע ההלוויה על הצד הטוב ביותר. אני מזכיר, הן לתושבי ירושלים בכלל והן למשתתפים במסע ההלוויה בפרט, לחייג למוקד 101 בכל צורך רפואי שעלול להתעורר. כוחות מד"א ערוכים להעניק טיפול וסיוע תוך עמידה באתגר של חסימות הצירים וחוסר הנגישות".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר