מחפשים סוף לסבל?!

ברביעי בלילה: סגולה נדירה לישועה בציון הפלא יועץ בבולגריה

ההבטחה הנדירה מהצדיק הקדמון והנשגב • ההוראה המיוחדת של גדולי הדור: אין נייחא גדולה יותר מזה לטובת נשמתו! • בשליחותם המיוחדת של מרנן ורבנן, תצא משלחת לקיום צוואתו והבטחתו הנוראה: "אשלם לו במיטבא"! (חרדים)

"אשלם לו במיטבא!" מציבת קבל ה'פלא יועץ' בבולגריה

בשליחותם והוראתם של גדולי ישראל שליט"א, תתכנס מחר משלחת 'רינה של תורה' למעמד קודש מרטיט ואפוף הוד בסיליסטרא שבבולגריה, לקיום סגולת הצדיק הקדמון רבי אליעזב פאפו בעל ה'פלא יועץ' זלה"ה שהבטיח וערב לכל מי שיעשה נייחא לנשמתו: "אשלם לו במיטבא!"

צוות לוגיסטי מיוחד כבר נפרס במקום, במטרה להכשיר אמצעי חימום על ציון ה'פלא יועץ', כדי לאפשר את המעמד הנורא, למרות הכפור המצמרר ששורר שם כעת. כמו כן הכשירו הצוותים מקום מיוחד שישמש כבית מדרש, בו יתקיים סדר הלימוד ברציפות של עמלי התורה המופלגים, אשר כל חייהם מקשה אחת של תורה ועמלה,כשרק אחרי הכנה זו, יגשו בכוח התורה ובכוח קיום רצונו של אותו צדיק – לכפר אל הקודש ולבקש רחמים.

כך יזכו שותפי 'רינה של תורה' המשתתפים בטיסה, להיות לשעות ספורות חלק מחבורת בני העליה, המקיימת בסמיכות לציון ה'פלא יועץ' סדר לימוד באווירה לוהטת, ממש כאילו היה זה היכל כולל בירושלים או בני ברק, כשכחלק מסדר הלימוד עוסקים המשתתפים בתורת ובספרי אותו צדיק. במערכת 'רינה של תורה' מעדכנים כי לאור הביקוש הרב נותרו מקומות אחרונים ממש להצטרפות לטיסה, כשהמעוניין בכך, מתבקש לפנות בדחיפות ולא יאוחר מיום ג' בשעה 20:00 למוקד רינה של תורה: 0722-600200

להצטרפות ולחתימת שמכם בשטר הערבות כנסו כאן >>>>>>>

ציון הפלא יועץ בבולגריה (רינה של תורה)

סדר התפילה יתקיים אחר טבילה במקווה, כצוואתו: "מי שיבוא על קברי בטהרה אחר טבילה במקווה ויתפלל בלב נשבר אני ערב בדבר שתקובל תפילתו" ואו אז יהינו לעלות בהר ונגוע בקצהו, לבקש תפילה ותחנונים על עמך בית ישראל!

כחלק מסדר הסגולה שהורונו מרנן ורבנן, ייחתם בציון מרנא ה'פלא יועץ' שטר ערבות מיוחד שנוסח בידי מרנן ורבנן שליט"א, לאות ברית עולם, בין תומכי רינה של תורה ששמם הוזכר במעמד הנורא, לבין מרנא ורבנא ה'פלא יועץ', שהבטיח וערב – כי מי שיקיים צוואתו ויעשה נייחא לנשמתו: תתקבל תפילתו!

השטר הנורא יחתם בחלקת הציון הקדוש שם אחר שם בשטר ברית ערבות, כשיתקיים השטר בחותמיו, מרנן ורבנן ראש הישיבה הגאון הגדול רבי שרגא שטינמן שליט"א, והגאון רבי בנימין פינקל שליט"א 'ליבם של ישראל' לקיים עליהם גזירת תקיפי קמאי, לאמור: פלוני בן פלוני, עשה נייחא לנשמת האי שרף קדמון בהחזקת כולל 'פלא יועץ', כאשר הורינו, ובזאת בא בברית קדושת הערבות, ויזכה שתתקבל תפילתו, כאשר ערב הצדיק להבטחתו!

וכך, במעמד נדיר שלא ימוש מזכרו של איש מהמשתתפים, יזכו תומכי כולל הסגולה 'פלא יועץ', לאחוז בעץ החיים, לתת ידם בידו, לעשות טובה גדולה לנשמתו, ולזכות לישועה הגדולה! כאן, במעמד הנורא הזה מתרחש החיבור הגדול, ומכאן – מתקיימת הצוואה!

להצטרפות ולחתימת שמכם בשטר הערבות כנסו כאן >>>>>>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר