תעלומת המטוס המלזי

חסידי הרב ברלנד טוענים: "ניבא את נפילת המטוס"

לפני מספר שבועות נעלם מטוס של חברת תעופה מלזית יחד עם למעלה מ-200 נוסעים. כעת, חסידיו של הרב אליעזר ברלנד טוענים כי הרב חזה את נפילת המטוס. בתמלול שיחה שקיים עם חסידיו מצוטט הרב ברלנד כשההוא מתריע בפניהם מפני טיסה ב"קו המשווה" ומזהיר שהאווירון יכול להתהפך שם (חדשות)

נחמן שטרנהרץ | כיכר השבת |
הרב אליעזר ברלנד (צילום: פלאש 90)

חסידיו של הרה"צ הגאון רבי אליעזר ברלנד טוענים כי רבם חזה ב"רוח הקודש" את נפילת המטוס המלזי שעדיין נערכים חיפושים אחריו.

תלמידיו מציגים בימים האחרונים תמלול של שיחה שלטענתם קיים הרב ברלנד עם אחד מחסידיו, על פי התמלול טוענים התלמידים כי הרב חזה את נפילת המטוס.

"תיסעו יש לכם פה שני כרטיסים מוכנים, התינוק לא צריך כרטיס. לא חשוב איך תיסעו, אנטרטיקה.. הכי טוב תיסעו דרך סין, כי ליסוע בקו המשווה זה מאד מסוכן", אמר הרב ברלנד לתלמידיו.

"האווירונים כמעט מתהפכים", התריע הרב ברלנד, "כשמגיעים לקו המשווה יש כאלה רוחות סערה.. שמעל המים מתהפך. עכשיו יש דינים.. תקנו כרטיס להונג קונג או לבייג'ין אתם עוקפים את קו המשווה.. הבנתם? תגידו ל... שיזמין דרך ביג'ינג. זה יותר זול. זה חצי מחיר כי החברות הסיניות הן מאד זולות...".

"תגידו עכשיו ל.... שיסדר לכם כרטיסים לבייג'ין, חברה סינית, זה יוצא עשירית מחיר. ואתם עוקפים את קו המשווה. כל התוכנית זה לעקוף את קו המשווה. כי זה זמן הכי מסוכן, כמעט האווירון מתהפך זה המקום הכי מסוכן על כדור הארץ... הוריקנים", הוסיף הרב ברלנד להזהיר.

על פי התמלול שמציגים התלמידים, הרב ברלנד המשיך והזהיר שלא לטוס דרך המקום בו נעלם המטוס: "זה ממש מסוכן תראה במפה של הרוחות מה קורה בקו המשווה... הוריקנים, פורטונים... האוירון מתהפך".

הרב ברלנד, שוהה בחודשים האחרונים בזימבבואה לאחר שעזב את מרוקו, יחד עם מספר מקרובים. אמש הוא עוכב על ידי המשטרה המקומית במהלך בדיקת ויזות שלו ושל השוהים יחד איתו.

בשבוע שעבר התפרסמה בעיתון מקומי מוביל כתבת ענק על הרב ברלנד בה נחשפה הסיבה מדוע הרב נמלט למדינה לה אין הסכם הסגרה עם ישראל, מה שהביא לטענת חסידיו לחץ על הרשויות להדק את החגורה סביב הרב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר