ד"ר יעקב אברהמס:

"אין לתאר את חשיבות הבדיקות המקדימות שמצילות חיים"

במעמד רבני הקהילה ומאות מחברי הקהילה, שיתף ד"ר אברהמס בחשיבותן של ביצוע בדיקות מקדימות לכל המשפחה ובפרט לבעלי רקע רפואי. (רפואה).

(צילום: יח"צ)

מכבי, החלוצה בהובלת קידום הבריאות בישראל, מקדמת אירועי קידום בריאות ברחבי הארץ. באירוע שהתקיים לחברי הקהילה בכרמיאל, בהשתתפות רבני הקהילה ומאות מבניה, העביר ד"ר יעקב אברהמס - רופא משפחה ב"מרפאת הגליל" בכרמיאל, הרצאה בדבר חשיבות ביצוע בדיקות מקדימות ומצילות חיים.

האירוע, שנערך כערב חיזוק של קופת הצדקה בכרמיאל, חיזק את המעורבות של מכבי עם חברי הקהילה, במטרה להכיר לעומק את הצרכים הנדרשים ולהרחיבם בהתאם. בדבריו של רב קופת הצדקה, הרה"ג נתנאל לב שליט"א, הודה ל'מכבי שירותי בריאות' על ההובלה במעורבות בקהילה למען שמירת בריאות הציבור, כשהכל נעשה בצורה המותאמת ביותר ובקשר שוטף עם רבני הקהילות בכל עיר.

מעורבות זו של מכבי בקהילה, הינה חלק משלל יוזמות שמקדמת מכבי לטובת החברים בכרמיאל, וזאת לצד העשייה השוטפת שמספקת שירותי בריאות מתקדמים ונגישים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. במכבי רואים בפעילויות מסוג זה חשיבות רבה בהיותן חלק מהעשייה הכוללת וממעטפת השירותים הניתנים על ידי מיטב המומחים.

מנהלת המרחב שירלי כהן: "פעילות זו מצטרפת למכלול השירותים של מכבי לטובת תושבי העיר. אנו רואים חשיבות גדולה ביוזמות המקדמות בריאות בקרב התושבים, וכן פועלים לספק מעטפת העוסקת בהיבטים מניעתיים המעלים את המודעות לשמירה על אורח חיים בריא בגוף ובנפש ובפעילויות לאורך מעגל השנה בקהילה בהתאמה מרבית ובשיתוף רבני הקהילות. כמובן שבמקביל נמשיך כל העת לספק לחברים את מיטב השירותים בסטנדרט הגבוה ביותר. כאן המקום להודות למובילת השירות בעיר, גב' שושנה הופמן, שעושה עבודה מצוינת למען החברים במשך כל השנה".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר