במיזם ארוח של 'הצלה'

הצוות המקצועי של מעיני הישועה מסייע לילדי הדרום

הצוות המקצועי של מעיני הישועה, מעניק מעטפת מקצועית למיזם האירוח של 'הצלה' המארחת משפחות וילדים מהדרום בבני ברק. בני המשפחות שוהים במתחם 'כליל מלכות'.

הילדים מביעים את רגשות החרדה שלהם באמצעות ציורים (צילום: יח"צ)

הצוות המקצועי של מעיני הישועה, הכולל פסיכולוגים ועובדים סוציאליים מעניק מעטפת מקצועית למיזם האירוח של 'הצלה' המארחת משפחות וילדים מהדרום בבני ברק. בני המשפחות שוהים במתחם 'כליל מלכות'.

הליווי של המרכז הרפואי 'מעיני הישועה' נעשה באמצעות העובדים הסוציאליים והצוות המקצועי והפסיכולוגי של המרכז הרפואי. אלו מטפלים ומעניקים סיוע למשפחות שחלקן מתמודדות עם חרדות קשות לאחר האירועים שחוו. חלק מהמשפחות חולצו ממש תחת אש באמצעות אמבולנסים של 'הצלה' והגיעו היישר אל המתחם.

יו"ר 'הצלה' אושי שלומביץ' מספר כי חלק מהילדים מביעים את רגשות החרדה שלהם באמצעות ציורים: יש ילדים שמציירים דמויות של ערבים עם נשק, לאחר שראו תמונות קשות באזורים בהם הגיעו מחבלי החמאס". הוא הוסיף כי ניתן לראות את החרדות גם בתגובות של הילדים לאזעקות שנשמעו בבני ברק, תגובות שהם שונות מתגובות של ילדים המתגוררים בעיר. הצוות המקצועי של 'מעיני הישועה' מטפל בכל המקרים ומעניק גם כלים למשפחות להתמודד עם הטראומה שחוו ועם התחושה הקשה של שהיה במקום שהוא לא הבית שלהם.

המשפחות המתארחות במתחם זוכות לאירוח מושלם. הכולל לינה מסודרת למשפחות באחת הקומות. אוכל בקומה אחרת ופעילות לילדים הכוללת צוותי הוראה מתנדבים ופעילות של משחקים. במיזם כבר נשלמות ההכנות להכנת אוכל לשבת למשפחות ותוכניות בנוגע לשבוע הבא.

במסגרת המיזם ושיתוף הפעולה עם 'מעיני הישועה', יולדת מהדרום שילדה במעיני הישועה, השתחררה מבית החולים. היולדת שזו לה הלידה הראשונה, הייתה זקוקה מטבע הדברים למשפחתה ששהתה בדרום. מתנדבי 'הצלה' התגייסו למשימה והשיגו דירה מתאימה עבור היולדת והתינוק הקטן, ועבור בני משפחתה שהגיעו מהדרום כדי לשהות לצדה. בשבוע הבא תתקיים אי"ה הברית ומתנדבי 'הצלה' נערכים כבר לקיים אותה לשמחת המשפחה כולה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר