בראשון לציון

שר הבריאות ביקר בביה"ח הגריאטרי- שיקומי של 'בית בלב'

שר הבריאות, חה״כ הרב אוריאל בוסו, הגיע לביקור בבית החולים הגריאטרי-שיקומי של 'בית בלב' בראשון לציון, שהפך למוקד מרכזי למטופלים מכל הארץ (בריאות).

רב המרכזים הרפואיים של רשת 'בית בלב' הרה"ג דוד אילוז שליט"א עם שר הבריאות הרב אוריאל בוסו (צילום: יח"צ בית בלב)

שר הבריאות, חה״כ הרב אוריאל בוסו, הגיע לביקור בבית החולים הגריאטרי-שיקומי של 'בית בלב' בראשון לציון, שהפך למוקד מרכזי למטופלים מכל הארץ - מעל 500 מטופלים ב-13 מחלקות הממוגנות באופן מלא.

השר שוחח עם הצוות והמטופלים וביקש לעמוד על רמת המיגון והבטיחות במחלקות האשפוז נוכח מצב החירום וההיערכות להתמשכות הלחימה. השר הדגיש את חשיבות הרפואה הגריאטרית, וכי הנושא נמצא באופן משמעותי על סדר יומו.

עו"ד וילי יצחקי, יו"ר בית בלב וד"ר גלית קאופמן, מנכ"לית בית בלב (מקבוצת מכבי): "אנו מודים לשר הבריאות בוסו על ביקורו. יחד עם כל הצוותים שלנו, אנחנו פועלים יום יום במלוא העוצמה כדי לתת את המענה והטיפול הטובים ביותר, מתוך הבנה שיש חשיבות עליונה לחוסנו של העורף בעת הזו. כאן אנו רואים את חשיבותה של מערכת בריאות איתנה וחזקה, ואני שמחה שמשרד הבריאות מעניק. אנחנו באירוע בסדר גודל יוצא דופן, ועם כמות פצועים מצערת בגודלה. על כן, מערכי השיקום החדשניים שלנו, ייאלצו להתרחב, נזדקק לעוד ועוד כלים, כדי להתמודד עם כלל ההשלכות. זו העת לשלב ידיים יחד, אנשי המקצוע ומקבלי ההחלטות, ולתת את הגיבוי המלא לכל מי שזקוק לנו".

השתתפו בביקור: עו"ד וילי יצחקי יו"ר בית בלב, ד"ר גלית קאופמן מנכ"לית בית בלב, פרופ' גליה רהב רופאה ראשית בית בלב, אירית קובנט מנהלת בית החולים השיקומי גריאטרי בית בלב ראשל"צ, ד"ר ג'יזל ששון המנהלת הרפואית של בית החולים, הרה"ג דוד אילוז שליט"א רב המרכזים הרפואיים של רשת בית בלב.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר