סדרת בדיקות בת 5 דקות יכולה להציל חיים

כ-500 איש ביקרו באוהל הבריאות של "איחוד הצלה" שהוקם בשיתוף חברת "הראל" ברמת גן. אנשי רפואה ערכו לבאי המקום בדיקות מדדים במטרה לזהות סימנים למחלות כרוניות • אלי ביר, נשיא "איחוד הצלה": "מצאנו פער בין האופן בו נבדקים תפסו את מצבם הבריאותי לבין תוצאות המדדים. זיהינו אנשים שתוצאת בדיקת לחץ הדם שלהם היתה גבוהה מאוד מהרצוי שכלל לא היו מודעים לאפשרות כי ייתכן והם סובלים מכך" (חדשות, בריאות)

קובי רוזן | מקודם |
(צילום: איחוד הצלה, יח"צ)

יותר מ-500 איש, רובם עוברי אורח, ביקרו היום (שלישי) באוהל הבריאות של "איחוד הצלה" שהוקם בשיתוף חברת הראל במתחם החברה ברמת גן. אנשי רפואה של "איחוד הצלה" ערכו לבאי המקום בדיקות מדדים שונות במטרה לזהות יתר לחץ דם, רמת סוכר גבוהה בדם וסימנים נוספים שיכולים להעיד על מחלות כרוניות.

חלק מהנבדקים שהעידו כי מצב בריאותם תקין הופתעו לגלות כי תוצאות הבדיקות מצביעות על מדדים שאינם תקינים. אנשי "איחוד הצלה" המליצו למי שתוצאות המדדים שלו לא היו תקינות להמשיך בבדיקות אצל רופא המשפחה.

אלי ביר, נשיא "איחוד הצלה", אומר כי "בחלק מהמקרים מצאנו פער בין האופן בו נבדקים תפסו את מצבם הבריאותי לבין תוצאות המדדים. זיהינו אנשים שתוצאת בדיקת לחץ הדם שלהם היתה גבוהה מאוד מהרצוי שכלל לא היו מודעים לאפשרות כי ייתכן והם סובלים מכך. אחרים היו בעלי רמות סוכר גבוהות בדם".

"אנחנו ממליצים לכל אדם לעבור את סדרת הבדיקות הקצרה הזאת, שאורכת כחמש דקות, ולמנוע התפתחות של מחלה מסוכנת כמו יתר לחץ דם הידוע כ'רוצח שקט' שעלול להביא להתקף לב, מפרצת או למחלת כליות".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר