ניו יורק: בן 5 בבידוד מחשש לאבולה

כלי תקשורת בארצות הברית מדווחים כי ילד בן חמש מוחזק בבידוד בבית החולים "בלוויו" בניו יורק מחשש שנדבק בנגיף האבולה, זאת לאחר שפיתח תסמינים של הידבקות בנגיף (בריאות)

שושי מילר | כיכר השבת |
אבולה. אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

כלי תקשורת בארצות הברית מדווחים כי ילד בן חמש מוחזק בבידוד בבית החולים "בלוויו" בניו יורק מחשש שנדבק בנגיף האבולה.

הילד הגיע מגינאה והראה תסמינים של הידבקות בנגיף. רשת ABC דיווחה שהילד נחת בארה"ב ביום שבת עם חום של 39 מעלות. ה"ניו יורק פוסט" דיווח שהוא פונה לבית החולים על ידי צוות רפואי מביתו ברובע ברונקס לאחר שסבל מהקאות.

הציבור וכלי התקשורת בארצות הברית נמצאים בשבועות האחרונים בפאניקה מוחלטת סביב הנושא, כאשר כל אדם שמראה אפילו עליית חום גוף או מקיא בציבור מגיעים למקום מיד כוחות רפואיים שבודקים את מצבו מחשש להידבקות בנגיף.

אתמול החליטו מושל ניו יורק אנדרו קומו ומושל ניו ג'רזי כריס כריסטי שלא לשלוח להסגר כל אדם ששב ממדינות מערב אפריקה, שם מרוכזת מגפת האבולה, זאת בניגוד להחלטתם בתחילה על הסגר.

השניים הפכו כאמור את החלטתם בעקבות מחאה ציבורית נרחבת שקמה בטענה כי ההחלטה תמנע ממתנדבים ומצוותים רפואיים אמריקניים לקחת חלק במאבק במגפה.

עד כה אובחנו בארה"ב ארבעה חולים באבולה. החולה הראשון, תומס הארי דאנקן, הלך לעולמו בחודש ספטמבר. שתי אחיות שטיפלו בליברי נדבקו בנגיף, אך החלימו.

החולה הרביעי הוא ד"ר קרייג ספנסר מניו יורק. כרגע הוא נמצא בבידוד, חל שיפור במצבו הבריאותי והוא נמצא כעת במצב קשה אך יציב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר