מקום לכולם

פרס הנשיא: הפרסום של 'מאוחדת' יצירתי

מאוחדת היברידית זכתה מבין קופות החולים בישראל בתחרות הגיוון בפרסום לשנת 2021 מטעם בית הנשיא ואיגוד השיווק הישראלי • איך הם מצליחים לפרסם ביצירתיות? (מעניין)

הגיוון התרבותי והעדתי הוא המקור לעוצמתה של מאוחדת (צילום: יח"צ)

מאוחדת היברידית היא הזוכה מבין קופות החולים בישראל בתחרות הגיוון בפרסום לשנת 2021 מטעם בית הנשיא ואיגוד השיווק הישראלי שנערכה ב -29/11/2021 במעמד נשיא המדינה, מר יצחק הרצוג בבית הנשיא.

תחרות הגיוון הישראלי בפרסום ושיווק שמוקירה חברות השואפות לקדם שינוי חיובי בחברה הישראלית באמצעות קמפיינים שיווקיים ופרסומיים בפעילות במדיה חברתית ובקמפיינים פנים ארגוניים.

במסגרת התחרות, זכתה מאוחדת במקום השני בקטגוריית ארבעת השבטים על קמפיין "מאוחדת היברידית" בו השתתפו רופאי מאוחדת המייצגים חלק מהפסיפס האנושי בחברה הישראלית

התחרות לגיוון והכלה בשיווק ובפרסום הישראלי בשיתוף בית הנשיא, מתמקדת בשילוב המגוון הישראלי (הציבור הכללי, חרדים, דתיים וערבים) בשיווק ובפרסום ברוח ״נאום השבטים״ של נשיא המדינה לשעבר, מר ראובן ריבלין ובייצוג שוויוני מבחינה מגדרית של כלל קבוצות האוכלוסייה.

בתחרות זכתה פרוקטר אנד גמבל עם ORAL B במקום הראשון, במקום השני זכתה קופת חולים מאוחדת (הקופה היחידה) ובמקום השלישי ארומה.

הגיוון התרבותי והעדתי הוא המקור לעוצמתה של מאוחדת כמעסיק וכקופת חולים מובילה בתחומה.

לדברי אורית ארטל-דלוגין, מנהלת תקשורת שיווקית של מאוחדת "על מנת לתקשר באופן מיטבי את הבשורה ההיברידית, מאוחדת מקפידה לשלב בכל הקמפיינים שלה, צוותים ושחקנים ממגזרי האוכלוסייה השונים (ציבור כללי, ערבי, חרדי) וממנעד רחב של מגדרים, גילאים ועדות.

בימים אלו כשחברות משקיעות תקציבי עתק בתחרות על משאב אנושי איכותי, זכתה מאוחדת בסקר ענק של גלובס בשבוע האחרון בנושא "150 המעסיקים הטובים בישראל", לצד קופות חולים מכבי ולאומית.

בשנים האחרונות, ארגוני שירות ובתוכם ארגוני בריאות, מודדים את עצמם מידי שנה אל מול הלקוחות על רמת השירות, בשבוע שעבר זכתה מאוחדת במקום הראשון בתחרות מצוינות בשירות וחווית הלקוח 2021 של המי"ל (המרכז הישראלי לניהול) בקטגוריית שירות בעולם טכנולוגי ודיגיטלי.

"מאוחדת חרטה על דגלה מתן רפואה איכותית, אישית, שירותית והיברידית לכל משפחה בישראל, ללא הבדל דת, גזע או מין וכפועל יוצא דואגת לשקף במהלכיה את הגיוון החברתי של מדינת ישראל לצד שירות בוטיק פורץ דרך" אמרה שיפרה פרידמן-ויצמן, מנהלת אגף השיווק של מאוחדת

עמוס מאור, סמנכ"ל לקוחות במאוחדת מוסיף: "בשנתיים האחרונות, במיוחד בתקופת הקורונה, יצרה מאוחדת פלטפורמה היברידית הכוללת מעל 50 שירותים רפואיים כולל מיון היבירידי, ביקור דיגיטלי עם הרופאים המטפלים, פיזיותרפיה היברידית, פסיכיאטר היברידי, מאוחדת פארם, טייטו היברידי ועוד, כל זאת בכדי לספק שירותי רפואה מלאים למבוטחיה בלי לצאת מהבית!"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר