"ביקור חולים" חנך חדר לידה חדישים

בית-החולים "ביקור חולים" חנך חדרי לידה חדישים. מרן האדמו"ר מסאדיגורה, גאב"ד העדה החרדית הגרי"ט וייס ואחרים לקחו חלק במעמד המרגש. האדמו"ר הרעיף דברי תודה וברכה למר ארקדי גאידמק ובירכו בחום שיזכה להמשיך במעשים טובים למען עם ישראל. סיקור ותיעוד מן האירוע

מוריה חן | כיכר השבת |

באירוע מרגש ורב רושם, נקבעו המזוזות לחדרי הלידה החדישים ע"י כ"ק מרן האדמו"ר מסאדיגורה שליט"א, מרן גאב"ד העדה החרדית הגרי"ט וייס שליט"א, ובהשתתפות מר ארקדי גאידמק, אחמי"ם, אישי ציבור וקהל רב.

ד"ר רפאל פולק, מנהלו הרפואי של ביה"ח "ביקור חולים" קיבל את פניהם של הבאים. לאחר קבלת הפנים חנך מר גאידמק את האגף החדיש ומיד לאחר מכן ניגשו כולם לטקס קביעת המזוזות, שנערך ע"י מרן האדמו"ר מסאדיגורה ומרן גאב"ד העדה החרדית.

לאחר טקס קביעת המזוזה התקיים מעמד "לחיים". הרב מרדכי פרידמן פתח בדברי ברכה והוקרה למר ארקדי גאידמק על תרומתו הנכבדה לביה"ח בעבר, בהווה ובעתיד. כמו"כ הודה לסגן שר הבריאות, חה"כ הרב יעקב ליצמן, שנמנע ממנו מלהשתתף באירוע עקב אבלו, על פועלו הרב לטובת ביה"ח. וציין את הערכתו הרבה לסגל הרפואי ולעובדים המסורים של "ביקור חולים" העושים לילות כימים למען טובתם של המטופלים במקום.

מרן גאב"ד העדה החרדית, הגרי"ט וייס שליט"א ברך את העוסקים במלאכת הקודש הברוכה למען פיתוח מחלקת היולדות והודה נרגשות למר גאידמק על תרומתו הרבה בעניין.

ברכות לגאידמק

האדמו"ר מסאדיגורה ציין בדבריו כי כל התווספות נפש יהודית מביאה עמה נחמה, ברכה וישועה לכלל כולו. האדמו"ר הרעיף דברי תודה וברכה למר ארקדי גאידמק ובירכו בחום שיזכה להמשיך במעשים טובים למען עם ישראל. בהמשך נכנס האדמו"ר למחלקת הילודים, סקר בחיבה את הפעוטות הרכים והרעיף עליהם מברכות קדשו.

לאחר מכן, ערכו המשתתפים סיור במחלקה. הנוכחים הביעו את התפעלותם מהתפתחות ביה"ח בכלל וממחלקת היולדות בפרט וציינו כי מסירות הצוות למטופלים ניכרת לכל. כמו"כ הביעו את התפעלותם מההערכות המיוחדת לקראת החג הפסח הבעל"ט .

כידוע, בית החולים "ביקור חולים" אשר נוסד בשנת תקפ"ו -1826, ממלא בהצלחה רבה את יעודו כבית חולים כללי בליבה של ירושלים. נגישות ביה"ח לאוכלוסיית העיר וסביבותיה, מהווה יתרון רב במתן שרות רפואי מהיר במצבים שבהם יש למהירות חשיבות רבה באבחון ובטיפול. הדבר בא לידי ביטוי במיוחד בחגים ובשבתות בהם אין אפשרות להתנייד ממקום למקום.

כבר יותר מ-180 שנה שבית החולים "ביקור חולים" משלב בין הרפואה המודרנית והמתקדמת לבין שמירה על צביון יהודי חרדי. הצלחתו המרשימה של בית החולים נזקפת לזכות המאגר האנושי המיוחד של משפחת "ביקור חולים". בניהם רופאים, אחיות, עובדי מינהלה ומשק, מתנדבים ותורמים.

תנאים משופרים

הצוות בבית החולים, מונה כ- 650 אנשי מקצוע, וכולל קרוב ל-120 רופאים, בניהם פרופסורים ומומחים מהשורה הראשונה בתחומם, 225 אחיות, העושות לילות כימים על מנת לשרת את המטופלים בצורה הטובה ביותר ,125 אנשי צוות פרא-רפואיים, 180 אנשי מינהל ומשק, וכן מתנדבים המשתלבים במגוון שירותי תמיכה.

היחס האישי ותשומת הלב הרבה ניתנת לכל מטופל, תוך כדי שמירה על כבודו וצניעותו. בית החולים מקפיד על איכות הרפואה והסיעוד, בלי לשכוח את הפן החשוב ביותר של החסד, היחס החם, האכפתיות והאמפתיה לחולה.

מרגע שנכנסתם בשערי בית החולים ועד השחרור, תזכו למענה מקצועי ואוזן קשבת לכל בעיה העלולה להתעורר.

באחרונה מחלקת היולדות, לובשת פנים חדשות ויחד עם מחלקת הפגים החדישה מעניקים תנאים משופרים ללמעלה מ-6,000 היולדות המטופלות מידי שנה בבית החולים, ותינוקותיהן.

המערך הרפואי של ביקור חולים כולל מספר מחלקות, מכונים ומרפאות המספקים מענה רפואי ספציפי.

בביה"ח ניתן לקבל - שירות רפואי פרטי (שר"פ ) - הכולל ניתוחים, לידות , יעוץ רפואי, ופעולות רפואיות ע"י רופאים מומחים , במקביל לשירות הניתן ברפואה הציבורית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר