בגלל רשלנות רופא בביקור חולים יולדת הפכה לצמח

יולדת התאשפזה בבית-החולים "ביקור חולים" לקראת ניתוח קיסרי, וספגה פגיעה מוחית חמורה בגלל רשלנות של רופא. במהלך הניתוח התרחש סיבוך קטן אך בסופו של דבר הצליח הרופא להתגבר עליו. גם על הצעד הזה, לא דיווח הרופא לצוות הרפואי וגם לא תיעד את מה שהתרחש בגיליון הרפואי בביקור חולים

איטל קציר | כיכר השבת |
אילוסטרציה (פלאש 90)

רשלנות חמורה של רופא בביקור חולים מרדים הפכה אישה בת 36 - שהתאשפזה בבית החולים "ביקור חולים" בירושלים כדי לעבור ניתוח קיסרי - ל"צמח", לאחר שספגה פגיעה בלתי הפיכה במוחה.

לפי הדיווח ב"ישראל היום", האישה הגיעה לבית-החולים לפני כארבע שנים כדי ללדת בניתוח קיסרי את בתה השלישית. רופא מרדים הזריק את החומר המיוחד למקום לא נכון בגבה של היולדת, ולא דיווח על-כך.

במהלך הניתוח התרחש סיבוך קטן אך בסופו של דבר הצליח הרופא להתגבר עליו. גם על הצעד הזה, לא דיווח הרופא לצוות הרפואי וגם לא תיעד את מה שהתרחש בגיליון הרפואי.

גם הקטטר חובר למקום לא נכון, וכך הוזרמו לגופה של היולדת חומרים לשיכוך כאבים, מה שגרם לה לשיתוק שרירים, דום לב וסיבוכים רפואיים בלתי הפיכים ממנה היא סובלת עד היום.

במשרד הבריאות יגישו קובלנה נגד הרופא המרדים ונגד גניקולוגיות שטיפלו ביולדת.

הרופא מסר בתגובה ל"ישראל היום": "היולדת טופלה על ידי צוות רפואי שלם. אני דוחה ולא מסכים עם ממצאי הבדיקה. החקירה מתמקדת בי כדי לנקות את כל האשמים האחרים במחלקת נשים והרדמה בבית החולים.

"נכון, שכחתי לתעד את המקרה, אבל דיווחתי בעל פה. אני לא אשם בדבר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר