הממשלה אישרה: ו-267 אלף ילדים נוספים יהנו מטיפולי שיניים בחינם

הממשלה אישרה הבוקר כי סל שירותי בריאות השן יורחב החל מחודש הבא, ויכלול גם ילדים בגילאי 10 עד 12 שייהנו מטיפולי שיניים בחינם. מהרחבת הסל ייהנו עוד 267 אלף ילדים. בשנת 2011 נהנו למעלה מ-350 אלף ילדים מטיפולי השיניים. בישיבת הממשלה, אמר ראש הממשלה כי "מיליון וחצי ילדים יקבלו טיפול שיניים חינם מהחלטת הממשלה היום", והוסיף, "תבורך סגן השר יעקב ליצמן"

חנה בורט | כיכר השבת |
ליצמן ונתניהו (צילום: כיכר השבת)

הממשלה אישרה הבוקר כי סל שירותי בריאות השן יורחב החל מחודש הבא, ויכלול ילדים עד גיל 12 שייהנו מטיפולי שיניים בחינם, מהרחבת הסל ייהנו עוד 267 אלף ילדים.

בפתח ישיבת הממשלה, אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו: "נאשר היום הרחבה משמעותית של טיפול השיניים לילדים. זה היה חידוש שהביא סגן שר הבריאות יעקב ליצמן, עכשיו אנו באים להרחיב את זה עד גיל 12 וכפי שאני מבין עוד היד נטויה".

"פירוש הדבר שמיליון וחצי ילדים יקבלו טיפול שיניים חינם מהחלטת הממשלה היום", הוסיף ראש הממשלה וציין כי "פעם היה עולה הון עתק והיה מחוץ להישג ידם של ילדים רבים. ילדי ישראל ומשפחות ישראל מקבלים טיפול שיניים חינם מהיום בסוף ישיבת הממשלה עד גיל 12".

את דבריו, סיים ראש הממשלה ואמר: "תבורך סגן השר יעקב ליצמן".

סגן שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן בירך על אישור הממשלה ואמר כי ״רפורמת השיניים הביאה לצדק חברתי לילדי ישראל. רבבות ילדים ימשיכו לקבל טיפולי שיניים חינם כחלק מסל הבריאות, בזכות המהלך. נמשיך לקדם את יתר שלבי הרפורמה ולהכליל את טיפולי השיניים לילדים עד גיל 14 כבר בשנה הקרובה ובהמשך נפעל להרחבה עד לגיל 18".

סגן השר הודה לראש הממשלה בנימין נתניהו, לשר האוצר יובל שטייניץ ומשרד האוצר על תמיכתם במהלך לאורך הדרך. בדבריו בישיבת הממשלה שיבח את קופות החולים שעמדו במשימה מול כל ההערכות שקדמו לתוכנית והביאו ליישום יעיל ומוצלח של הרפורמה בבריאות השן בישראל.

מנתוני התוכנית עולה כי עד כה היו זכאים לקבלת השירותים 1.230 מיליון ילדים בגילאי 0-10, וכעת, לאחר אישור הממשלה להרחבת התוכנית גם לילדים בגילאי 10-12 ייהנו מהשירותים 267 אלף ילדים נוספים.

בשנת 2011 קיבלו את הטיפולים כ-350 אלף ילדים - 265 אלף ילדים בגילאי 0-8, ו-90 אלף ילדים בגילאי 9-10 בתוך כחצי שנה. בקרה גילאי 5-10, למעלה מ-40 אחוז הגיעו לקבל את הטיפול.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר