כללית מציגה: שו"ת מומחים דיגיטלי

שו"ת מומחים דיגיטלי הוקם בפורום המנהלים שמתקיים היום ומחר בירושלים. שירותי בריאות כללית הקימה מיצג רופאים מומחים ייחודי שהדהים את הנוכחים. הרב אברהם קונסקי, מנהל שיווק ארצי למגזר החרדי בכללית אמר כי פורום מנהלים הוא תחנת זמן. לדבריו, "כללית הציבה את הלקוח במרכז ויצקה אמת לתוך החזון הזה. עם עולם שלם של עשייה עצומה בכל הכרוך בהתאמה לקהילה בשירות, באיכות, ובמעטפת שלמה של מענה לצרכי הקהילה"

משתתפי התערוכה ליד אחד המיצגים (צילומים: יעקב לדרמן)

שו"ת מומחים דיגיטלי הוקם בפורום המנהלים שמתקיים היום ומחר בירושלים. "כללית" הקימה מיצג רופאים מומחים ייחודי שהדהים את הנוכחים.

במתחם הססגוני, הוצבו שבעה מייצגי טאצ', המבוססים על מגע יד אדם.

בכל מיצג הוצבו מספר מומחים שעונים על שאלות במגוון תחומי רפואה, כמו לחץ דם, סוכרת, הרגלי אכילה, וטיפולים מיטביים וחדשניים שהכללית מציעה, נושאים של ביטוח המשלים וההטבות ללקוח. לצידם, הוצבו גם נציגי השירות בקהילה, שעונים לשאלות נפוצות.

כל אחד מהמשתתפים יכול לבחור מתוך תפריט את הנושא המעניין אותו ומומחה המופיע בגודל טבעי במיצג הדיגיטלי עונה על כל השאלות בתחום שנבחר.

בנוסף לתשובות המומחים, על המרקע צפות בתחכום טכנולוגי הרחבה ויזואלית לתשובות המומחים.

יש לציין כי המייצג הזה הוא הראשון מסוגו בארץ. מסכי לדים צבעוניים משלימים את המראה הטכנולוגי והמיוחד שעוצב במיוחד לפורום מנהלים.

בבר השייקים שהקימה כללית לרווחת משתתפי הכינוס, יכול כל אורח של כללית לבחור את הפירות מהם ירצה שיצרו את המשקה החביב עליו.

הרב אברהם קונסקי, מנהל שיווק ארצי למגזר החרדי בכללית אמר כי פורום מנהלים הוא תחנת זמן. לדבריו, "כללית הציבה את הלקוח במרכז ויצקה אמת לתוך החזון הזה. עם עולם שלם של עשייה עצומה בכל הכרוך בהתאמה לקהילה בשירות, באיכות, ובמעטפת שלמה של מענה לצרכי הקהילה".

מנכ"ל כללית מר אלי דפס היה אורח כבוד בוועידת המנהלים של הפורום המתכנס זו הפעם השביעית, מנכ"ל כללית הציג את פורמט הניהול של ארגון מוביל, אשר חזון המחובר היטב למפה האסטרטגית מוביל לתוצאות מבורכות בכל תחומי הרפואה והבריאות.

הפקה: ברמן הלפרט

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר